-Anders- Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Noen som har prøvd disse frontlyktene av merket DeLight? Eller har handlet på denne nettsida? http://www.mtsautopart.no/_shop/product ... ts_id=4491 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 hmmm.....synes butikken virker litt jall jeg. er det ikke en annen sjappe som har samme logo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 De hadde jo litt av hvert da Noen som har vært borti firmaet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Hmm.. Prisene var iallefall ikke noe å utsette på.. 4495,- for en Rieger gtm M5 frontfanger er jo drit billig.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 5, 2006 Forfatter Share Skrevet November 5, 2006 Er hvertfall en helt ny side har jeg hørt.. vet ikke hva man skal si om prisene, noe er kanskje dyrt men annet er rimelig. Er keen på å prøve de front-lyktene jeg! Så jo fete ut egentlig, i tillegg tror jeg ikke det er mange som har dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Dette er tstuning som har bytta navn dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå