Ole@Automote Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Meget fin bil. 96 modell. servicehefte opp til 140 000km og kvitteringer på resten. Nettopp eu ok. De som allerede har sånn bil vil være enig i att dette er en meget behagelig bil å kjøre:-) Soltak, el-speil, el vindu, anti spinn og gode dekk 18" alu på sommer og orginal alu på vinter med gode pigg dekk Ikke røykt i bilen og heller ikke dyr inne i den. Bilen er, som det står senere i tråden her, nettopp polert og lakkbehandlet. Innvendig er det tatt full rens. Bilen fremstår derfor som veldig bra. Selges pga for mange biler stående. Send mail til ole@bilbyggeriet.no / oyvind@bilbyggeriet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 Homp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Litt mer info kanskje..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 Litt mer info kanskje..? Hva vil du vite da? Bare spør om noe spesefikt så skal jeg svare jeg Det er foresten M5 nyrer og helt nye lykter rundt om hele bilen. GI BUD!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 årsmodell f eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 1996 mod. Meget god bil! Ikke kjøp bilen folkens, den er for god til å selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 årsmodell f eks? Ups 1996 mod ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Virker litt dyr i forhold til et par andre jeg har sett på autodb som har gått like langt... Noen spesiell grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 For di bilen min selvfølgelig er myyye bedre enn de andre Det er mange som er dyrere også Men hvis du er intr så får du legge inn ett bud da veit du så skal jeg si i fra om jeg selger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 hm... Hvor står den hen? Kjørecomputer? angel-eyes? noe rust? noen varsel lys i dashen? ventiltikking? garantert kilometer? Det var vel stort sett alt jeg klarte å komme på av spørsmål for ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 hm... Hvor står den hen? Kjørecomputer? angel-eyes? noe rust? noen varsel lys i dashen? ventiltikking? garantert kilometer?Det var vel stort sett alt jeg klarte å komme på av spørsmål for ikveld Det er ikke kjørekomputer og angel eyes men nye baklykter og blink. Ingen rust overhodet. Heller ingen varsellys i dashen.. Kun hvis det er glatt så for du beskjed om at antispinn slår inn. Meget fin motor gange. Ingen tikking. Garantert km stand er knappe 184.000 km. Jeg har ikke noe å utsette på bilen. Den er veldig pen å se på og en drøm å kjøre. Fordel med stoffseter versus skinnseter er at en slipper de glohete setene etter at bilen har stått i solsteken på sommern og de iskalde setene på vinters tid. Men smak og behag! Mere du lurer på så bare spør! Er foresten jeg å Autoart som driver Bilbyggeriet sammen hvis du skulle lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 Den står foresten 8 mil sør for trondheim på en plass som heter Storås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Den står foresten 8 mil sør for trondheim på en plass som heter Storås Siste og beste juletilbud på denne! 115000 kr og fri registrering! Det må være billig! Regavgiften er på nesten 7000 kr men slipper du å betale om du kjøper iløpet av en måned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 regavgiften er vel ikke på mer enn 1500 om 2 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Da tror jeg du tar feil. Biler med registreringsår mellom 2002 - 1995 og som har en egenvekt på mellom 1200 og 1600 (som E39 har) er det en registreringsavgift på kr 6.052,-. Ikke 7 lapper da men nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg