Gå til innhold

BMW 523ia selges 110000kr Solgt!


Ole@Automote
 Share

Anbefalte innlegg

Meget fin bil. 96 modell. servicehefte opp til 140 000km og kvitteringer på resten. Nettopp eu ok. De som allerede har sånn bil vil være enig i att dette er en meget behagelig bil å kjøre:-) Soltak, el-speil, el vindu, anti spinn og gode dekk 18" alu på sommer og orginal alu på vinter med gode pigg dekk 8) Ikke røykt i bilen og heller ikke dyr inne i den.

Bilen er, som det står senere i tråden her, nettopp polert og lakkbehandlet. Innvendig er det tatt full rens. Bilen fremstår derfor som veldig bra.

Selges pga for mange biler stående.

Send mail til ole@bilbyggeriet.no / oyvind@bilbyggeriet.no

IMG_0862.jpg

IMG_0798.jpg

IMG_0805.jpg

IMG_0814.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hm... Hvor står den hen? Kjørecomputer? angel-eyes? noe rust? noen varsel lys i dashen? ventiltikking? garantert kilometer?

Det var vel stort sett alt jeg klarte å komme på av spørsmål for ikveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... Hvor står den hen? Kjørecomputer? angel-eyes? noe rust? noen varsel lys i dashen? ventiltikking? garantert kilometer?

Det var vel stort sett alt jeg klarte å komme på av spørsmål for ikveld :P

Det er ikke kjørekomputer og angel eyes men nye baklykter og blink. Ingen rust overhodet. Heller ingen varsellys i dashen.. Kun hvis det er glatt så for du beskjed om at antispinn slår inn. Meget fin motor gange. Ingen tikking. Garantert km stand er knappe 184.000 km. Jeg har ikke noe å utsette på bilen. Den er veldig pen å se på og en drøm å kjøre.

Fordel med stoffseter versus skinnseter er at en slipper de glohete setene etter at bilen har stått i solsteken på sommern og de iskalde setene på vinters tid. Men smak og behag! :)

Mere du lurer på så bare spør!:) Er foresten jeg å Autoart som driver Bilbyggeriet sammen hvis du skulle lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...