Bmwray Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Selger CERWIN-VEGA CLS-15 Høyttalere Det er skikkelig rå lyd i dem! 2 år gamle, kun brukt i 2 mnd. Høyttalerene er som nye! Pm for mer info og bilder
-Anders- Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 brukt i 2 mnd på 2 år?? hva tenkte du å ta for dem i tilfelle?
///MoePower Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 Sikkert kjøpt for 2 år siden, men ikke kobla til/byggd inn i bilen før for 2 måneder siden.
-Anders- Skrevet November 4, 2006 Skrevet November 4, 2006 ja det er jo selvflgelig en mulighet.. men er ikke dette "hjemme" høyttalere??
Gjest Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 jo dette er hjemme høyttalere og lever langt ifra opp til de forvetningene man har til de. rett å slett en fiasko fra c.v. men det spørs selvfølgelig hva man er vandt til. for noen kan jo disse spille bra nok.. jeg starter budrunden. 1000kr.
Anni85 Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Hvor stor dim er det på høytalerne?? lengde, bredde, høyde?
Patrick B Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 jo dette er hjemme høyttalere og lever langt ifra opp til de forvetningene man har til de. rett å slett en fiasko fra c.v. men det spørs selvfølgelig hva man er vandt til. for noen kan jo disse spille bra nok.. jeg starter budrunden. 1000kr. Fiasko fra Cerwin Vega? Bort sett fra DC-serien er dette de beste høytalerne dem har levert for hjemmebruk. Hva er du vant til? vist du noen gang har testet de høytalerne så har du vel hatt for liten forsterker og overstyrt den. Hva er galt med dem? Har du sett basselementene? DE har åpen spole, så de for god kjøling altså du kan spille ubegrenset høyt over et langt tidstrom så lenge du har ordentlig forsterkerkraft. clsc15 koster vel ny en 7000kr? så 1000kr var vel en spøk. Btw har hatt 2 par clsc 215 aldri hatt noen problemer med dem, var faktisk en av de første i Norge som fikk de høytalerne, du får det man betaler for! til 8000-9000kr for noen ferdigbygde høytalere er det meget mye for pengene!
Patrick B Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter ... e_Sort.htm her er oppgraderingen altså samme høytaler bare at CLS 15 har bi-wire. De som selges er 2 år gammel, så da er det CLSC 15 altså de uten bi-wire. Men ellers helt samme høytaler.
Bmwray Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 jo dette er hjemme høyttalere og lever langt ifra opp til de forvetningene man har til de. rett å slett en fiasko fra c.v. men det spørs selvfølgelig hva man er vandt til. for noen kan jo disse spille bra nok.. jeg starter budrunden. 1000kr. 1000kr for disse høyttalerene som koster 7000kr nye? Nei. Hvor har du hørt at det er fiasko fra cerwin vega? Dem er som forventet, kjøper du dem og blir skuffet så må du være dem eneste som har kjøpt dem og blitt skuffet. Jeg selger di pga jeg får ikke brukt dem, Bor i rekkehus og jeg får bare klager fra naboer og dem jeg bor sammen med, har nesten ikke fått spilt høyt i heletatt. Slutt og skriv negativt om en ting når du ikke har peiling. Kan godt hende du har hørt på dem hos noen som har alt for liten forsterker, Har du stor nok forsterker så er dette helt rått. Må si jeg er enig med Patrik B. målene er (H/B/D): 101/42/43 Spesifikasjoner: 15” basselement med lang slaglengde 6,5” mellomtone med fiberimpregnert membran 1” softdome-diskant Optimized Waveguide-hornkonstruksjon Frekvensområde: 26–20.000 Hz Impedans: 8 ohm Følsomhet: 94 dB Max-effekt: 400 watt Sikringskretsløp Mål i cm (H/B/D): 101/42/43 Vekt: 36 kg/stk Farge: Sort ask
Ivanrogov Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Hvor mye blir frakt på? Noen som har peiling?
-Anders- Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 hvor stor forsterker BØR man bruke på disse? eller hva har du brukt "bmwray"?
Hakon Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Bør ha en skikkelig forsterker. Nad 218 THX eller hvafaen den heter... jeg kjører Nad C372 og C272 bro-koplet til mine 215. Funker helt greit. Forventer man pen lyd er det klart man blir skuffet, men det er da vel ingen som forbinder C.V med vakker lyd heller. Blir man skuffet over disse høyttalerene er det fordi man ikke har stor nok forsterker. Så kjører man på med en 15" C.V sub...og setter det ut i hagen med party-telt.. det blir altid bra
Patrick B Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Bør ha en skikkelig forsterker. Nad 218 THX eller hvafaen den heter... jeg kjører Nad C372 og C272 bro-koplet til mine 215. Funker helt greit. Forventer man pen lyd er det klart man blir skuffet, men det er da vel ingen som forbinder C.V med vakker lyd heller. Blir man skuffet over disse høyttalerene er det fordi man ikke har stor nok forsterker. Så kjører man på med en 15" C.V sub...og setter det ut i hagen med party-telt.. det blir altid bra Du har samme oppsett som jeg! Men skal kjøpe de nye PA-ampene etter hvert! Skal ha det som party-anlegg og neste blir dali helicon 400 og electrokompaniet!
Bmwray Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 jeg brukte nad c372 hifiklubben har tatt inn cerwin vega forsterkere, di er også kraftig nok drar du på hifiklubben og bruker ca 5-6 lapper har du en som er stor nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå