peiia Skrevet November 4, 2006 Forfatter Skrevet November 4, 2006 pinpoint.. jepp, lurte på hvilke sjekkpunkter som inngikk i servicen. takker og bukker
BMW e36 318i Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 var ute og testa det nå, fikk 5 grønne lysa, men det som jeg lurer på nå, skal de stå hele tia sånt, bilen min bruker olje som f...n, må fylle på ca 1 liter hver 2 uker.
cubetito Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 kan oxo slette alle ved og koble fra batteriet men må la det stå en stund for at du skal tappe backup batteriet oxo. det var det i hvertfall en som sa det og han er bmw mekaniker. prøv og se da.
-Anders- Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 var ute og testa det nå, fikk 5 grønne lysa, men det som jeg lurer på nå, skal de stå hele tia sånt, bilen min bruker olje som f...n, må fylle på ca 1 liter hver 2 uker. Poenget med de grønne lysa er jo at de er en indikator på hvor lenge det er igjen til service. De teller seg nedover avhengig av hvor langt du kjører. -Bruker bilen din 2 liter olje i mnd er seriøst noe du bør få fiksa. Sikkert toppakninga som er gåen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå