Deep Dish Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Kom over en annonse på finn.no, hvor det er en som selger diagnose-apparater som passer til bla BMW, for 895,- kroner.! Er det noen her som har prøvd den eller vet om denne funker i det hele tatt.!? Utrolig billig iallefall, dekker jo den inn etter en diagnosetest på verksted.! Så vist denne funker så er det jo bare å Løp og kjøp.! (eventuelt ringe å bestille) Link til annonsen HER Bare kødda... Den er egentlig heeeeeeeeeeeeeer borte.! --------------------------------> HER JA
Anni85 Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Har vel mine tvil om det produktet der Men kan jo være artig å høre om noen har vært borti dette vidunder produktet??
Lien Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Hvis jeg skulle kjøpt noe diagnose verktøy hadde jeg kjøpt kabel til Pc'n for rundt 1000 kroner og lasta ned programvaren.
bimmerdude Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Det er ett OBD2 verktøy. OBD2 er ett system de bruker i ... USA Get it?
Deep Dish Skrevet November 5, 2006 Forfatter Skrevet November 5, 2006 Det er ett OBD2 verktøy.OBD2 er ett system de bruker i ... USA Get it? Oki.. Takker.. Da var jo den saken avgjort, gidder ikke flytte til Usa og så kjøpe en bil, bare for å kjøpe dette diagnose-app.!
Dolk Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 OBD II er da standard i Europa også, alle biler etter 2002 skal ha ODB II kontakt.
-Anders- Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 så man er nødt til å ha en bil som er nyere enn 2002 mod for å kunne bruke dette da?
maxmix Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Denne vil kun scanne etter feil i motorstyring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå