Eirik3 Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Noen som har noe godt eller vondt å si om disse? Har funnet meg en bil de har stående som jeg kunne tenkt meg
Eirik3 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Skrevet November 6, 2006 Det er da det denne bilen jeg kunne tenkt meg.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=1&tot=1 Så hvis noen vet noe mer om den hadde det vært interressant å høre også! Ja jeg vet det er strikkmotor , men jeg syns den var fin å se på...
Kai-P. Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Pen bil det der! Vet at BruktbilForum eies av Bilsalongen As som igjen er BMW-forhandler i Skien, er nok seriøse de..
Toro Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Jeg har handlet 2 biler derfra for noen år siden, og har ikke noe negativt å si om dem. Riktignok så var bilene en del billigere og noen år eldre enn denne, men selgeren var ærlig og fortalte om alt som var "feil" med bilene.
Eirik3 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 De ville ikke ta min i innbytte siden den grønne var til salgs for kunde... Orker ikke å stresse med å selge min egen selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå