Kentan-racing.com Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Hei hei.. Tenkte jeg skulle selge unna litt forskjelli siden jeg har fått tak i noe annet som skal skrues inn i bilen.. getrag girkasse+ mellom aksel + diffklump+ stikkaksler= 5000? tror ikke det burde være noen upris.. Skinninteriør.. Utroli fine stoler.. ene dørtrekket har skinnet løsnet.. en smal sak og fikse for den som har tid.! står å et cadenze frontsett montert i dørene.. dette følger med.. 5000? Stereo instalasjon.. 3x cadenze 10" element i fin kasse til e36 coupe.. Ser bra ut.. 3500 kr.. Bilder finnes på www.kentan-racing.com Annet du trenger så er det muli jeg har eller kan skaffe billig.! (for skeptikere som ser bilen i full hjulspinn så kan det opplyses om at det er en sperre aksel på bilen og ikke den jeg selger her!) Kontakt meg på 95102775 siden jeg kjører langtransport.. Frakt kan ordnes mellom ålesund-oslo..
Widejuggao Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 mye skal du ha for bak setene i svart skinn?
Kentan-racing.com Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 Selger ikke interiør ukomplett da blir det jo helvette og bli kvitt resten.. Forøvri så har jeg å et zebring effektanlegg som selges på gs-bildeler til salgs.. stått på bilen 2000 km toppen.. 3000? det er godt tilbud!
Widejuggao Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 den sub kassen, er det noe heft og få den montert i coupen, klare du liksom og presse den nedi der uten og måtte demontere osv?
Kentan-racing.com Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 5000 er for hele interiøret.. dør sidene og stolene.. ikke tak da rikti nok.. Kassen er lett som søren og få inn i bilen.. først legger man inn bunn platene så tar man inn kassen og så skruer man fast dekselene.. enkelt som søren.. Spiller ganske hefti i min bil iallefall.. bruker en rockford mono blokk da..
Kentan-racing.com Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 jepp det er alt.. med focal frontsett som står i dørene..
Kentan-racing.com Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 gulvteppet var jeg tenkt og ha selv da.. hmm.. har drivaksler ja..
-Anders- Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 mye skal du ha for dem evt? Hsis dem passer 323 da..?!
Redlady Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Har du bilde av setene og dørtrekket?? Kunne tenkt meg å se det...
Kentan-racing.com Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 hmm bump! Stikkaksler, diff, mellomaksel, getrag girkasse, clutch som har vært med på 2000 km, skinninteriør, zebring effektanlegg, subber med kasse, 7" lcd skjerm+en dvd spiller har jeg å.. gi lyd.. kom gjerne med bud siden folk fnyser hver gang jeg kommer med forslag... Bud som 2.50 og en bugg for en diff kan dere bare glemme.. Har bilder av interiøret for den som kunne tenkt seg det, skjønner ikke bæret av å legge ut på disse sidene..
Kentan-racing.com Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 bump... anlegg og interiør går nå for 8000!! løp å kjøp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå