Gå til innhold

e30 prosjekt


Sandersen
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da var e30'n gjort om til prosjekt bil :D bestemte meg for og beholde den og pusse den fint opp istedenfor og selge, ser ikke så mange av dem rundt herom lengre , men så er det meg og mine mekkaniske fingre da vettu, jeg er ikke den flinkeste til og skru men veldig interrisert. Og helt bmw frelst! :) så da lurte jeg på hva som skal til for å få en e30 320i 86` til og se slik her ut technoviolet8tz7wa.jpg

og hva annet ting som anbefales og gjøre med bilen innvendig og mekkanisk, fks shortshift etc. har ikke gjort stort med den nu annet en og få den helt tipp topp stand mekkaniskt, bytte alt av slitedeler osv.

Kjempe flott forum forresten! :P Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bredde skjermbuer, nye fangere.. hmm.. sikkert noen e30-fanatikere her som kan gi deg eksakt hva slags fangere dette er. sikkert noen som har flere bilder av denne bilen også ( les: Oddis )

men, legg ut et bilde av bilen din også. så er det jo lette å gi deg pekepinner.

velkommen hit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ihvertfall mtech II bakvinge, trur det er m-tech II bakfanger, det er mere moderat styling.

mens du har jo gts kittet også, som jeg ha på min, jævli fett syns nå jeg.

bredde skjermene og evt brock b1 felger med 60/40mm senk.

short shift er smal sak, enten kjøpe kit, eller girskifteren fra z3 1,9L. passer rett i. http://www.bmwe30.dk har mye nyttige tips, og diy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, alt er mtech2 her+ ettermontert tak antenne og rødsota lykter!

Skal du få bilen din slik, så vil det koste en god del!

Mtech front, bak, sideskjørt og spoiler er vel ikke det vanskeligste å finne, men sidedør+frem/bakskjerms listene er vanskelig å oppdrive. Skal du kjøpe alt nytt av styling så kommer det vel på 30000 fra bmw. Ellers er det bbs 16"(er det rs?) som koster ufattelig mye. Felgene kan kun kjøpes brukt og ett pent sett kan koste mellom 10-20 tusen på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj masse svar gitt :) takker og bukker, tenkte mer på forskjell på bilene 316 - 325 osv hehe men takk for svar. shortshift har jeg alt var bare som eksempel;) skal koste på bilen maaange tusen fremover så penger er ingen begrensning bare tidsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwe30.dk jeg brukte og tite etter for og montere shortshift :) monterte i samme slengen nye giroverføringer men det er 1 del som jeg mangler som jeg ikke helt veit hvor skal , ser ut som en slags pipe , tror den skal helt innerst ved kassa, vist så kan jeg bare GLEMME og komme til der uten og ha bilen på bukk eller fjerne drivaksell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja, sotet mine på den jeg hadde før med sote spray, men har kommet over de helsvarte bak lampene til 1600,- mener jeg det var, halve prisen av norsk pris... blir jo egentli mye bedre også, men sote spray ble ikke verst det heller, om du gjør det skikkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...