oyvin Skrevet November 5, 2006 Skrevet November 5, 2006 Se annonse autodb for mer info. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1246289 av en eller annen grunn står det at den er solgt, men det er den altså ikke. Selges 105000. Flere bilder kommer.
NSS Skrevet November 19, 2006 Skrevet November 19, 2006 Noe rust på den? Eller andre feil? Kanskje jeg er interessert, må bare sjekke litt med banken om billån, så ringer jeg deg når jeg har funnet ut om jeg får nok billån
oyvin Skrevet November 19, 2006 Forfatter Skrevet November 19, 2006 Har blitt så mye jobbing på meg siste tiden, så det har ikke blitt så mye tid til overs, derfor har jeg ikke fått opp flere bilder, men det kommer forhåpentligvis. Det eneste jeg vet om av rust på den er en veldig liten flekk ved ene grillen.. snakk om en millimeter i diameter kanskje. Vet ikke om noen feil med den nå bortsett fra at airbaglampa lyser, trenger visstnok bare å nullstille systemet. Dette vil iallefall bli utbedret før salg. Skiftet tennplugger, olje og oljefilter for ei uke siden.
Anbefalte innlegg