Sandersen Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Vaska over diverse motordeler med fortynner her om dagen og resultatet ble ikke værst men pass på og ikke få det på lakk og lignende. Noen som har noe aning åssen lakk jeg må forresten bruke som tåler varme ? for og lakke motordeler med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 5, 2006 Forfatter Share Skrevet November 5, 2006 Kommer det ikke noe bilde opp ? for stort eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet November 5, 2006 Share Skrevet November 5, 2006 Slik: Du brukte linken til en HTML-side og ikke direkte til bildet slik som jeg gjør under her nu: [img=http://img269.imageshack.us/img269/2200/bmw008ud4.jpg] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 AH se derja Takker. Tja ble ikke værst med en real fortynner skrubb hehe, men! for guds skyld ha god gjennomstrømning med luft, ble ganske omtåka der jeg sto te slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Brukt Lynol eller White Sprit? Dette så meget bra ut...passe på å gjøre dette en tidlig fredagskveld da...WEEE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 De selger motorlakk på biltema men om denne kan anbefalles vet jeg lite om. www.biltema.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Jeg har slike brune flekker på motoren.. har prøvd motorvask.. kan jeg få vekk dette med f.eks tynner eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 ja men syntes fortynner funket aller best . ja pass på godt lufting det er viktig! er ikke bra og sniffe for mye av fortynner. Jeg hadde en liten start til brune flekker , kommer an på åssen brune flekker du mener? oljesøl?vist du zoomer inn på bildet mitt ser du noen små grå flekker. Disse fikk jeg ikke fjernet uansett hva jeg gjorde så derfor vurderer jeg og lakke. Men det fikk fjernet veeldig masse annet smuss og søl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Må si at det så veldig bra ut, så godt som nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 de brune flekkene er sikkert oljesøl. er også en av de som har stått timesvis å prøvd å få vekk drittn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 fikk det vekk te slutt eller ? heldigvis ikke hatt noen enorme mengder søl i motoren enda jeg da. Og jo takk 328 ble ganske fornøyd selv selvom jeg ikke er helt ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Ser veldig rent og pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 jo takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Greit å gjøre det engang i blant, motoren ser ut som ny Vurderer selv motorlakk, men er litt usikker enda, må bruke tid å penger på alt annet med bilen min så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 jepp samma her, derfor får det gå med fortynner for denne gang. Du har forresten ingen aning hvor jeg kan få kjøpt denne motorlakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå