2EaSy Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 eg får ikke til og legge inn bilde av bilen min noen som kan hjelp meg ??
-Anders- Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Gå inn på www.imageshack.us -Upload et bilde, da trykker du først på "bla gjennom"(for å finne et bilde på din pc), så "host it" for å uploade det! -Deretter får du opp drøssevis med linker. Da velger du Så er det da bare å markere den linken, kopiere, og lime inn i et innlegg her inne! Dette var èn måte å gjøre det på
Dr_S Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Nei, IKKE bruk Imageshack..det er noe drit. Bruk helle photobucket.com .. raskere også
-Anders- Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 imageshack funker da som faen det.. mulig photobucket er kjappere, hvis du har veldig dårlig tid
Dr_S Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 imageshack treger ned forums, har merket det her inne også
-Anders- Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 photobucket krever vel at du er medlem.. ?blir jo mere pes da, hvis du fort og gæærnt skal inn å legge inn et bilde hvor enn man er og man ikke er medlem! HVa gjør at imageshack treger ned forum i motsetnig til f eks photobucket? vet du? eller noen andre?
Nino Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 men, er jo gratis å være medliem i photobucket. og det er jo ikke så pes om man f.eks lagrer passordet. slik at man automatisk blir innlogget på photobucket. da er det jo bare å laste rett opp. og så linke til sida. nå har ikke jeg prøvd imageshack. men, syns da ikke det er noe tungvint med photobucket akkurat. og det skal legges til at jeg er en meget inhabil databruker
-Anders- Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 hehe.. ja , men da lar vi de som vil bruke photobucket bruke dèt, og de som vil bruke imageshack får bruke dèt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå