Gå til innhold

Snakk om idiot.............

Share

Anbefalte innlegg

Enig med gkjernaas. Det er godt mulig eier har montert de feil vei for å være litt annerledes, og stereo`n syntest jeg ikke var så ille. Har sett bilen på en eller annen messe, og syntest det var både fin lyd og grei innstallasjon. Om eier får prisantydningen, vil tiden vise..

Skjønner ikke vitsen med å henge ut annonser her.. Kan jo hende eier er medlem her, men det er kanskje jeg som er rar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOm over denne linke i dag morgens....

denne får han kansje 120 for?

sideskjørtene er montert feil vei og den stereo montasjen er det værste jeg har sett.....

http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 0&tot=1142

Enig den er litt overprisa, men det kommer ann på øyet som ser.. Med tanke på at dette anlegget er bygget for konkurranse. Og bygget av et proft firma, tror ikke jeg du har særlig peiling. stereoen er verdt 130 tusen. Sideskjørtene er montert feil vei med hensikt!! Og til slutt det er en HENNE som eier den.

Idiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke vitsen med å henge ut annonser her.. Kan jo hende eier er medlem her, men det er kanskje jeg som er rar..

Jeg skjønner heller ikke vitsen med å henge ut andres biler/annonser her. Mulig vi er rare begge to da :wink:

Det er vel mer en refleksjon rundt enkelte menneskers vanvittig dårlige smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...