318 Touring 04 Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 KOm over denne linke i dag morgens.... denne får han kansje 120 for? sideskjørtene er montert feil vei og den stereo montasjen er det værste jeg har sett..... http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 0&tot=1142 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-Kid Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 120 nei.. Det er jo en E46. Jeg betalte 120 for en 99 e46 som hadde gått 100 000km. Det var uten anlegg, m3 styling, felger osv. Jeg trur ikke han får 210, men 160-170 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Nåja, er absolutt ikke den verste BMW jeg har sett det der! Tror neppe han har montert skjørta motsatt vei uten å være klar over det gitt! Finnes folk som gjør det de kan for at bilen ikke skal bli som andres biler veit du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Enig med gkjernaas. Det er godt mulig eier har montert de feil vei for å være litt annerledes, og stereo`n syntest jeg ikke var så ille. Har sett bilen på en eller annen messe, og syntest det var både fin lyd og grei innstallasjon. Om eier får prisantydningen, vil tiden vise.. Skjønner ikke vitsen med å henge ut annonser her.. Kan jo hende eier er medlem her, men det er kanskje jeg som er rar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Enig som over der. Ikke så ille den vel? Og hvorfor kalle han for idiot? Kanskje litt rotete montering på stereo, men ikke mye jeg ville satt fingern på der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Tror eieren er her på forumet, men var ikke det en dame? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 det med skjørta var jo ikke stygt, å stereo anlegget så jo forseggjort. ikke så praktiskt men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Syns den var fin jeg. det er vel ikke all verdens jobb å snu sideskjørtene heller. prisen var vel litt høy, men de fleste av oss overpriser vel litt når vi skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Pen bil det, idioter er de som henger seg opp i biler de ikke har tenkt å kjøpe. Skulle stereoen være et problem for kjøperen er det jo bare å skifte det ut for svarte h......!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Ekstralys inni grillen?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Jeg synes den så pen ut jeg. Ut ifra trådtittel hadde jeg forventa lexus, aluspoiler og zebraskinnstoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Skjønner ikke vitsen med å henge ut annonser her.. Kan jo hende eier er medlem her, men det er kanskje jeg som er rar.. Jeg skjønner heller ikke vitsen med å henge ut andres biler/annonser her. Mulig vi er rare begge to da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 synes bilen var pen utvendig... innvendig ikke helt min smak, men men.. x-tra lys i grillen er vel ikke det peneste, hadde sånn på min gammelbil... Er fint på mørke norske vinter veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 KOm over denne linke i dag morgens....denne får han kansje 120 for? sideskjørtene er montert feil vei og den stereo montasjen er det værste jeg har sett..... http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 0&tot=1142 Enig den er litt overprisa, men det kommer ann på øyet som ser.. Med tanke på at dette anlegget er bygget for konkurranse. Og bygget av et proft firma, tror ikke jeg du har særlig peiling. stereoen er verdt 130 tusen. Sideskjørtene er montert feil vei med hensikt!! Og til slutt det er en HENNE som eier den. Idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Skjønner ikke vitsen med å henge ut annonser her.. Kan jo hende eier er medlem her, men det er kanskje jeg som er rar.. Jeg skjønner heller ikke vitsen med å henge ut andres biler/annonser her. Mulig vi er rare begge to da Det er vel mer en refleksjon rundt enkelte menneskers vanvittig dårlige smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå