Hendo Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Har ett sett med Star spokes som er 100% feilfrie/ripefrie som jeg vurderer å selge eller bytte i forslag. Kom med bud. 7J ET 20
Gjest Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 sliter med å selge slike selv:( min er 7x15" til e30.. dine passer til a?
Hendo Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Skrevet Desember 29, 2006 med dekk ....... bud over 4000 hadde jeg håpet på ettersom felgene koster over 4k per felg nye dekkene er fult kjørbare men burde byttes før eventuel EU siden de er mer slitt i ytterkant enn på midten og innsiden... ytterkant har 2mm igjen og midten har vel 3-4 mm
hartgecab Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 med dekk ....... bud over 4000 hadde jeg håpet på ettersom felgene koster over 4k per felg nyedekkene er fult kjørbare men burde byttes før eventuel EU siden de er mer slitt i ytterkant enn på midten og innsiden... ytterkant har 2mm igjen og midten har vel 3-4 mm 4k pr felg nye? er det værste jeg har hørt. Får jo Fete 22" for mindre en det.
Hendo Skrevet Desember 29, 2006 Forfatter Skrevet Desember 29, 2006 sant det... spiller egentlig ikke noen rolle hva de koster nye for meg... skal bare selge dem men er ikke int. i å gi dem bort... de er som sagt helt strøkne... fine felger bud over 3k blir vurdert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå