Ellingsen B. Skrevet November 6, 2006 Skrevet November 6, 2006 Carbon OMP bøttestol. Tidligere Kollevold sin! Meningen var at jeg skulle bruke den i min tidligere E30, men bilen ble solgt uten stolen. Nypris ca 21.000,-. Vekt 4,7-5,2kg!! Selges for hb! Eller byttes mot E36 M3 styling, CD/DVD spiller.. Dette er værsting-bøttestol! (er bare støv som er på trekket)
R Andersen Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Hvordan sitter du i den? Vi har vel ganske lik kroppsbygning..? Dvs høy, mørk og slank..
Ellingsen B. Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 Skal sjekke dato. Sitter godt i den syns jeg. Behaglig samtidig som du sitter støpt Jeg er 185 og var godt med lårstøtte i den også, men nå har jeg ikke akkurat fått sitti så veldig mye i den.. Limer inn dette fra kollevold sine sider. De har nå kommet med en ny modell, men den ligner jo en del. OMP's letteste stol. Løs lår for optimal støtte og løs ryggpute gir deg muligheten til å sette et personlig preg på stolen i form av broderier etc. 5 beltehull og side innfesting.
Ellingsen B. Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Skrevet Desember 2, 2006 Alt over 2500,- vurderer jeg. Det er billig for en stol som koster så mye ny. Kan evt byttes mot en grom CD-spiller/Skjerm.
Ellingsen B. Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Skrevet Desember 2, 2006 100-150 kanskje? Med posten. Mins jeg betale 180,- for å sende 1 felg hvertfall. Den veide jo opp mot 20kg.
BMWE34 Skrevet Desember 2, 2006 Skrevet Desember 2, 2006 Er det mulig og fjerne "B.Kollevold". Er dette brodert på? Byr deg 2700 inkl. frakt. Hvis den er dato-stempla og navnet går og fjerne!
Ellingsen B. Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 Er det mulig og fjerne "B.Kollevold". Er dette brodert på? Byr deg 2700 inkl. frakt. Hvis den er dato-stempla og navnet går og fjerne! Da må du bytte trekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå