Bmwgutt Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Har to M-tech stoler til salgs, en liten rift i stoffet på den ene stolen. selges til høystbydende over 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Porsgrunn og ? jøss da kan jeg hente dem og da må nesten tenke litt på det der. Har ikke matchandes bakseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 Porsgrunn og ? jøss da kan jeg hente dem og da må nesten tenke litt på det der. Har ikke matchandes bakseter? Nei desverre :/ solgte m3 skinn seter tidligere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Ikke noe galt med disse som man ikke kan se på bildene ? vannskjolder eller noe ? litt skeptisk av natur bare ser du hehe åssen bil har disse stått i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 9, 2006 Forfatter Share Skrevet November 9, 2006 Ikke noe galt med disse som man ikke kan se på bildene ? vannskjolder eller noe ? litt skeptisk av natur bare ser du hehe åssen bil har disse stått i ? Setene er fine de, men nå er de solgt.. De sto i min e30 325 M3 replica med 3,8L m5 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå