fatboy Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 tenkte jeg skulle høre med folket hva di syntes om disse felgene på bilen og om gts kit hadde gjort seg=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 felgene var jo pene de. gts kan bli bra men er jo litt oppbrukt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 så en svart to dørs med gts og syntes det så fint ut, har du noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Helt greie felger det..er de Zender om jeg ikke tar helt feil?Men det finns felger som kler e30 bedre synnst jeg... Jeg hadde heller gått for M-tech styling...muligens m-tech 2..det er absolutt penest etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 Så greit ut det. Hold bilen clean, slik den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 Helt greie felger det..er de Zender om jeg ikke tar helt feil?Men det finns felger som kler e30 bedre synnst jeg... Jeg hadde heller gått for M-tech styling...muligens m-tech 2..det er absolutt penest etter min mening er tsw felger. går så mange biler rundt her omkring med mtech, har ikke sett mange med gts her i distriktet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 6, 2006 Share Skrevet November 6, 2006 komplett m-tech1 er jo kjempe fint d og da.. siden du har gammeltype bil ville jeg godt for d tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet November 6, 2006 Forfatter Share Skrevet November 6, 2006 komplett m-tech1 er jo kjempe fint d og da.. siden du har gammeltype bil ville jeg godt for d tror jeg. har m-tech sideskjørt, og er montert infinity leppe på bilen (ble montert etter bildene ble tatt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Jeg synes de blir litt for like Mercedes' EVO-felger, men det er jo smak og behag. Fine felger selv om jeg nok ville valgt noe annet på en E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 di der var så vidt lik. har mye lengre eiker og har annet senter opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 hadde ikke blitt lei mei hadde bilen min hadt slike felger jeg vertfall. hadde vel smilt om den merca der var min og _ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 kjøp m3 fangere, sidekjørt og bredding, det hadde blitt drit fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet November 7, 2006 Forfatter Share Skrevet November 7, 2006 nei. er ikke noe fan av det hvis man ikke bygger om c stolpene og bagasjerommet. og bruker originale skjermer og det blir så dyrt at man like godt kan kjøpe m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå