Gå til innhold

Bilkjøp!!! Tips e46, 99mod, 320, sedan...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har funnet meg en bil som jeg likte utrolig godt. BMW sef. Men hva skal man se etter på denne mod??? Er en gammel e36 eier. Så nå tenkte jeg skulle prøve noe annet.

Det er en e46,99 mod, 320 sedan. Den er gått nesten 130000 km og prisen er 159000. Dyrt???

Sort skinninteriør,Orginalt senket, sportsratt, 18" RH-felger, M3-bakspoiler, hvite blinklys rundt hele, spredere, sportseksos.

Utstyr

Lettmet. felg sommer

Metallic lakk

Sommerhjul

Vinterhjul

Elektriske speil

El.vinduer

Farget glass

Keyless go

Kjørecomputer

Klimaanlegg

Midtarmlene

Oppvarmede seter

Radio/CD

Sentrallås

Servostyring

Skinninteriør

ABS-bremser

Airbag foran

Alarm

Antiskrens

Antispinn

Sideairbager

Startsperre

Stålbjelker

Svar mottas med stor takknemlighet for de som har gode/dårlige erfaringer med denne type BMW her inne på forumet

Skrevet

hei! jeg er og en gammel e36 eier,og jeg kjøpte en 2000` e46 320 coupe som jeg gav 200K for.min fetter kjøpte en 318 sedan som han gav 150K for,så den prisen du har fått er helt ok,+at den her en del utstyr.go for it! legg gjerne ut bilder

Skrevet

Den eneste svakheten på denne bilen er at endeledd foran blir fort slitt men de er enkle å bytte og billige.,130 000 er ingen ting for denne motoren hvis oljeservice er fulgt.Løp og kjøp.

Skrevet

Ingen andre som har gode/dårlige erfaringer med e46 sedan, som kan tipse meg hva jeg burde se etter. Med tanke på evt svakheter ol...

Takker på forhånd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...