1970lr109 Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Ser at dette problemet har vært omtalt før, men har ikke sett en "krystall-klar" løsning på problemet. Hadde ut forsetene i forbindelse med en litt grundig støvuging/rengjøring. Var ikke klar over at kabelen som går opp i sitteputen på passasjer-setet hadde forbindelse med airbag-opplegget i bile. (Trodde det var føler for sikkerhetsbelte-varsel). Nå lyser selvsagt lampa for airbag på dashbordet. Hadde jeg tatt spenningen på batteriet en stund før jeg tok ut setet, har jeg forstått at problemet ikke hadde oppstått. Er lesing/sletting av feilkoder eneste mulighet for å få slukket denne lampen?
Tam Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Ja. Det er registrert en feil i minnet pga dette (har det samme selv ifbm montering av skinninteriør) Må slettes av noen som har pc med carsoft installert.. Står endel om det på noen USA forum ang BMW
mr.popp Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 koble av alle polene på batt over natten så mener eg at dataen nullstiller seg. det er slik i hvertfall på e46. Meget vanlig problem på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå