Stian333 Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Noen som skal kvitte seg med defa kabler? Trenger trenger bare kablene,ikke lader. Send en Pm.
Gjest Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 hva trenger du kabler til? defa har laget mye, alarm ? det har jeg kabler til
Tommy Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Du får kjøpt alle kabler og deler til DEFA løst.
Stian333 Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 Er til defawarmup. Tenkte jeg skulle bare få tak i noen billige kabler. (skal kjøpe nytt hvis jeg ikke får tak i brukt) Men skal se om jeg finner noen til en skammelig billig pris.
dreaz Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Noen som skal kvitte seg med defa kabler? Trenger trenger bare kablene,ikke lader.Send en Pm. mener du fra vanlig kontakt til pluggen i bilen el fra pluggen i fanger til element og t stykke videre til cuupen har pakke fra vanlig kontakt til fanger, ledning fra fanger til element ink monteringsdeler 525,-
Stian333 Skrevet November 7, 2006 Forfatter Skrevet November 7, 2006 Trenger kabel i fra kupe til T stykket, kabel i fra T stykket til front(den som skal monteres i fanger f.eks). Og ett T stykke.
Gjest Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 jeg har fr atstykke til front fangern... hva byr du
Stian333 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Dvs en kabel. Er det den ny type kabel/plugg? ikke den gamle typen med stor sokkel? Byr minimum, så du får komme med pris ant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå