maxmix Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Hei, leter etter en del til tåkelyset på min e46 99mod. det er den "splinten" som sitter på tåkelyset, som skal inn i del nr .3 på bildet, som kan byttes ut, som klipser tåkelyset fast i ene enden. de fant ikke delenummeret eller delen på bmw i kristiansand har lagt ved et bilde som viser hvordan det ser ut og hva jeg leter etter. noen som kan hjelpe?
maxmix Skrevet November 20, 2006 Forfatter Skrevet November 20, 2006 hjelp, ingen som vet? har lagt ut på bmwccn også.. kjipt og kjøre rundt med hull istedenfor tåkelys tenk om det blir tåke, hehe
maxmix Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Skrevet Februar 27, 2007 Hei hei, meg igjen noen som vet delenummeret på den delen jeg snakker om?
maxmix Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Skrevet Mars 3, 2007 Ok, her er et nytt bilde, det er den lille delen som er under lykten på bildet som jeg trenger, og den skal sitte i det hullet på lykten rett over. på den lille delen er det en tapp som skal låse lykten fast, den er knekt. noen som kjenner igjen delen nå?
maxmix Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 HJEEEEEELP er likefør lykta blir sika fast!! (sikaflex) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå