hnrik Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Heisann karer! I døra på bilen min er det ferdige hull til høytaler, hvordan skal jeg måle diameteren slik at jeg kan kjøpe noen som passer rett inn? Henrik=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 mål diameter på hullet... så måler du utvendig diameter på høytaleren, og trekker vekk lengden på den kanten skruene står i... er du med? må trekke vekk 2stk kanter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 Skyvelære.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 7, 2006 Share Skrevet November 7, 2006 har ikke bmw alltid brukt 5,5" innsats for standardhøytalere?i dørene i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 5 1/4" vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Ja, det stemmer nok, de sa i allefall der jeg kjøpte stereo at bmw alltid har brukt samme dim i dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå