///MoePower Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Ja, det jeg lurer på er da hvor man kan få kjøpt sporingsutstyr til bil.. Slik man monterer skjult i bilen ett sted og kobler til slik at man kan spore opp bilen hvis den blir stjålet. Noe som helst ikke er så dyrt men effektivt og stabilt/holdbart duger for min del. Slikt utstyr må man nesten bare ha den dagen 745`en er ferdig.. Hehe
R Andersen Skrevet November 7, 2006 Skrevet November 7, 2006 Jeg har kjøpt min trackguard gjennom forsikringsselskapet mitt.
ioctl Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 http://www.guardsystems.no/default.aspx?url=126.aspx
Bmw345tic Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 jeg har en nasar telelink til salgs, med den kan du spore bilen, få hastighet, posisjon, du kan stoppe bilen og mye mye mer, denne koster ny over 7000. gsm antenne, og gprs antenne. du setter bare inn et sim kort i denne modulen, ledningsnett følger med:) tlf: 48241355
R Andersen Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Hva måtte du gi for det ca? Kostet kr 3000,- inkl ett års abonnement. Det koster kr 1600,- i året for abonnementet deretter. Enkelte forsikringsselskaper gir deg ekstra bonus hvis du har sporingssystem.
ehrnst Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 @Bmw345tic: Hva er billig? eneste ulempen er vel at ingen leter etter bilen din bortsett fra deg med dette systemet. Trackguard letter jo i helikopter og greier
Bmw345tic Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 man kan da gi sporingsnummeret til politiet, det er eget sporingsnummer i enheten. billig: 2500,- lite brukt.
ehrnst Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 senker det forsikringspremien, godkjent sporingssystem altså?
R Andersen Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 senker det forsikringspremien, godkjent sporingssystem altså? Enkelte forsikringsselskaper gir deg rabatt hvis man monterer sporingssystem. Hos Gjensidige, så må du kjøpe ett system dem har godkjent (trackguard) og vise installasjonen til en i Gjensidige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå