Gå til innhold

bilder av m3 motor(4syl)utplukket


nbnilsson
 Share

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så trenger jeg bilder av en m3 motor/kasse som er utplukket. helst sett fra svinghjulsiden men alt av bilder/linker ønskes.

Grunnen til dette er at jeg fikk en vill ide i hodet om det er mulig å få denne motoren ned i en gnager(framhjulstrekker)vw-corrado :wink:

generell info om vekt og div mål av motoren er ønskelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brodern har corrado G60 stående utenfor her.

Men for all del, jeg ville ikke brukt BMW motor i en slik bil..

Bruk den heller til ett rått BMW bygg!

Corrado er bare lekebiler spør du meg..

Små, trange, grevlinger og bare feil og plager.

Man må også krype inn og ut av disse, hvilket ikke er noe hyggelig til enhver tid.

Brodern skal selge denne å kjøpe annen bil.

Dette er den andre corradoen han har, men like mye feil på begge to og han er liksom ikke fornøyd med noen av de..

Og den første corradoen han hadde, så knakk den saken man bolter fast hjulet i venstre bak i en sving så hjulet låste seg og bilen rulle opptil flere ganger på tak.

Med andre ord: Sikkert fin lekebil, men mye feil, og det er ikke noe å satse på å bruke mye penger på disse nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg sånn at jeg har en corrado(ja jeg liker dem) som er under ombygging,men har ikke helt funnet motoren som jeg ønsker,og fattigmannstrim(overlading)er ikke aktuelt :)og da tenkte jeg at denne type motor må passe bra pga Volum,effekt og en mildt sagt nice lyd(og skilt på bilen er ikke et tema per dags dato)

Og helt til slutt jeg spurte etter bilder,ikke råd om hvilken bil jeg skulle sette motoren i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...