Øystein E30 M3 Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Som det topic sier vurderer jeg ett sett M-teck I styling ettersom M-teck II ikke er så lett å få tak i Noen som vet om dette passer en 2dørs facelift?? ehh skeptisk
Espen M33 Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 M-tech1 er jo ikke spesielt pent da (kanskje med unntak av frontspoileren) så jeg tror ikke engang jeg ville vurdert det.. Selger ikke Koed M-tech2 da?
Øystein E30 M3 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Liker M-teck I jeg! Men II er jo selvsagt å foretrekke siden jeg har facelift! eneste jeg finner hos koed er sideskjørt og spoileren til koffertlokket! og om jeg finner en plass de seller ett komplett sett koster det vell sikkert 10k+ Men er det noen som vet om en plass de seller M-teck II så si ifra
Øystein E30 M3 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Ebay vet du.. Finner alt der Ja jeg hører de sier det,har aldrig handlet der jeg! Hørt litt mye drit! Men lite vet jeg
Espen M33 Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Jeg har handlet mye på ebay, men kun blitt snytt en gang. Det var da snakk om 300Kr, så jeg skjønner ikke at selger giddet! Funker som regel som smør det, men det er greit å ha en dialog med selger angående betalingsmåte og eventuell frakt før man byr. En annen side er jo at attraktive E30 deler ofte oppnår sinnsykt høye priser. Så om det er noe å spare i forhold til nye deler er heller uvist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå