Champ Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Skrevet Desember 13, 2006 verkstedet sier det ikke er rotor på denne ja som nevnt her. har prøvd å teste turtallet med bilen i fri , men det skjer akkurat det samme da, kommer til 5000 rpm men ikke lengre. Skal inn på fredag til et verksted å lese feilkoder. Hva er pdl1000 og texa ?
325ti Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 pdl 1000 og texa er diagnose verktøy. to av mange som kan brukes. men regner med det ordner seg på fredagen da=)
Champ Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Skrevet Desember 13, 2006 vel, det er jo ikke et BMW verksted så jeg er ikke helt sikker på det enda bare håper, skal også skifte olje, oljefilter og girolje i samme slengen den er inne, så den vet at jeg elsker den
esben86 Skrevet Desember 13, 2006 Skrevet Desember 13, 2006 du kan jo prøve å nulle styringa i bilen. ta av +polen på batteriet sett deg inn i bilen å trykk inn bremsa å hold den der i ca 20 sek da tapper du systemet for strøm. og etterpå prøver du turtallsperra på nytt
Champ Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Skrevet Desember 14, 2006 hmmm, er ikke noe annet som vil påvirkes av en slik nulling da ? feks nøkkel\sentrallås og slikt ?
esben86 Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 nei er ingen ting som tar skade av å nulle det slikt. er jo samme greia hvis bilen tilfeldigvis skulle vært fri for strøm. kjører E34 525i M50 å har gjort dette et par ganger å ingen skade er sjedd så langt
Champ Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Skrevet Desember 15, 2006 får prøve etter verkstedturen hvis alt annet slår feil da
Champ Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Skrevet Desember 16, 2006 vel, verksted planen min slo feil, de kom faktisk ikke inn i hjernen på bilen i det hele tatt!! enten så er det at dem ikke kan det eller så er det noe feil på bilen min som gjør at de ikke kommer seg inn å få lest av feilkoder, jeg velger å tro at det bare er dem som ikke har kunnskapene siden det ikke var et BMW verksted og i utgangspunktet ikke var sikker på dette da jeg spurte, nå skal jeg dra å vaske bilen så skal jeg prøve å nullstille den slik som ble foresøått her så får vi se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå