Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

verkstedet sier det ikke er rotor på denne ja som nevnt her.

har prøvd å teste turtallet med bilen i fri , men det skjer akkurat det samme da, kommer til 5000 rpm men ikke lengre.

Skal inn på fredag til et verksted å lese feilkoder.

Hva er pdl1000 og texa ?

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

vel, det er jo ikke et BMW verksted så jeg er ikke helt sikker på det enda :-)

bare håper, skal også skifte olje, oljefilter og girolje i samme slengen den er inne, så den vet at jeg elsker den :-)

Skrevet

du kan jo prøve å nulle styringa i bilen. ta av +polen på batteriet sett deg inn i bilen å trykk inn bremsa å hold den der i ca 20 sek da tapper du systemet for strøm. og etterpå prøver du turtallsperra på nytt

Skrevet

nei er ingen ting som tar skade av å nulle det slikt. er jo samme greia hvis bilen tilfeldigvis skulle vært fri for strøm. kjører E34 525i M50 å har gjort dette et par ganger å ingen skade er sjedd så langt

Skrevet

vel, verksted planen min slo feil, de kom faktisk ikke inn i hjernen på bilen i det hele tatt!! enten så er det at dem ikke kan det eller så er det noe feil på bilen min som gjør at de ikke kommer seg inn å få lest av feilkoder, jeg velger å tro at det bare er dem som ikke har kunnskapene siden det ikke var et BMW verksted og i utgangspunktet ikke var sikker på dette da jeg spurte, nå skal jeg dra å vaske bilen så skal jeg prøve å nullstille den slik som ble foresøått her så får vi se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...