Sevenord Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Noen som vet hvordan jeg endrer på dette på en enkel måte? Eller på en skikkelig måte? Slik det er nå så tennes nærlysene med en gang jeg setter på tåkelysene. Dette er uansett hvilken stilling jeg har lysbryteren i. Noen som vet hva som må til for at parklysene skal lyse ilag med tåkelysene (altså med lysbryteren i midtre stilling). Takker for tips!
kabeldeigen Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Er det til en e36??? Da jeg la opp til grøftelys, måtte jeg jumpe en ledning bak på bryteren, men husker ikke hvilke. Ring til gs eller os bildeler, de hjelper deg sikkert med å si hvilke ledning som må kobles sammen. Måtte også kjøpe en rele hos bmw
Sevenord Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Dette er montert originalt, e36 ja.. Jeg tenkte å slippe å "hekte meg fast" på strøm fra park, men mulig det er slik det må gjørest..
kabeldeigen Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Da jeg moterte inn lys, måtte jeg gjøre det slik. Slik at man kunne slå av/på lysene med parklys + at man fikk indikasjonlys i dashbordet ( grønt lys) som viser at de er på. Funket utmerket det...
Sevenord Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Ok. Noen som vet hvor i ledningsnettet de henter styrestrøm originalt?
kabeldeigen Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Men brukte ikke tyvstrøm, var liksom sånn (pinne) som man stakk inne i bryteren. Tror det gjort sånn originalt også. Lykke til......
j0lle Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 På min compact, var det lagt opp slik at grøftelysa fikk strøm på bryteren kun når kjørelys var på! Måtte derfor koble om litt slik at bryteren fikk strøm ved parklysa!
Sevenord Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Men hvor er den koblingen originalt? Tenkte for å få det gjort mest mulig profft Men takk for svar hitill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå