K.T Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Høstbilder av min 4 dørs 325i og Øystein E30 M3 sin 2 dørs 325i.. Etter 3 dager med drittvær, fikk E30`ene en vel fortjent vask og en "photoshot" Resultatet : 4dørs Vs. 2dørs: Gammel bil, gammel stil : E30 Vs. E30 From behind: Kai sin: Øystein sin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Meget pene biler. Likte begge veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Skjeldent pene e30'er begge to grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Flotte E30'r! Photoshoots liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Veldig pene E30'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 fine biler ja.. Fikk jaggu lyst på E30 igjen nå gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 Takker for kjekke innspill på vegne av meg selv og Øystein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Se derja søte små e30'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 noen av dere som skal selge felgene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Blir litt misunnelig når jeg ser 2 så flotte E30èr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 E30r i sitt rette modus De første bildet gir også et ganske bra svar på forskjellen mellom pre of facelift hekk/bakskjerm-overgang. Hva heter felgene dine? TSW Pace? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Dette var pene bilder ja. Digger de Brock-felgene. Skal ha meg en slik E30 en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Ikke mange oriignale E30'er igjen i den standen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet November 9, 2006 Forfatter Share Skrevet November 9, 2006 E30r i sitt rette modus De første bildet gir også et ganske bra svar på forskjellen mellom pre of facelift hekk/bakskjerm-overgang. Hva heter felgene dine? TSW Pace? Vet faktisk ikke hva felgene heter, hadde bestemt meg for at jeg ville ha TSW Imola felger eller lignende.. Så fant jeg disse i fjor til en grei pris, så da blei de slik Kler bilen realativt bra synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå