OAF Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Er vel noe muffens her vil jeg tro...noen som driver gjøn her?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1300005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet November 8, 2006 Forfatter Share Skrevet November 8, 2006 Er vel mer 325 Turbo Intercooler denne da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Jepp, er vel prebols eller hva han heter herfra det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 En snål annonse til på denne bilen... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33487&highlight=prebols Bilen er jo en '92 325i, ikke en '98 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Sjekka nr til "håkon hammeren", det sto på en åse hammeren, med samme adresse.. Kansje er dette bare noen kompiser som kødder med en kamerat? Folk under 18 får jo ikke telefonnr. på seg selv tenkte jeg på, og kansje åse er moren til håkon? Åsså en ting: Nedfellb. baksete ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Åsså en ting: Nedfellb. baksete ?? Det er faktisk mulig. Har det selv i min Coupe, men resten av annonsen er vel bare tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 er vel noe utstyr som ikke er levert til e36 der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 bilen på bildet stemmer ike,, for denn bilen går hær i traktene... 325i turbo.. preben som eier denn,, medelm her inne.. kødd anonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Åsså en ting: Nedfellb. baksete ?? Det er faktisk mulig. Har det selv i min Coupe, men resten av annonsen er vel bare tull. Har det jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 nedfellbart baksete er vel veldig skjelden på e36, men har det i min også.kjekt for subben å få pusta litt inn i kupeen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... nedens+bil dere kan lese litt om bilen her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet November 8, 2006 Share Skrevet November 8, 2006 Nope feil, bilen er solgt til en fra dale i sunnfjord en halvtime fra førde og ja 325 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Når skal autodb begynne å ta betalt, så vi blir kvitt disse tull annonsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Når skal autodb begynne å ta betalt, så vi blir kvitt disse tull annonsene? Enig. Er på høy tid, forbanna useriøst salgsfora. Kan ikke skjønne at folk som skal selge bilen sin og i tillegg har håp om å få mest mulig for den bruker de . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Kan da ikke være skjeldendt med nedfeldbart baksete? Flere som har det i denne tråden alt.. Jeg har det jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå