Kimmit Racing Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 e36 tilbud m50 kitt 1 2.0Liter - Turbo KS3 nr 01. (Uten Wastegate) - Grenrør Rustfritt E36 M50. - Filter KSR Racing Nr 2. - Filter KSR Racing Nr 5. - Dumpventil Nr 4. ORDINÆR PRIS Kr 11.300,- NÅ KUN Kr 7.900,- Denne prisen gjelder kun for 3 Kitt ! kitt 2 KUN 5 stk Kitt til denne prisen !!! Egner seg best til 2,5L og større! - Turbo 03. KSR04E.(Uten wastegate) - Grenrør Rustfritt E36 M50. - Filter KSR Racing Nr 2. - Filter KSR Racing Nr 5. - Dumpventil Nr 4. ORDINÆR PRIS Kr 11.495,- NÅ KUN Kr 7.900,- Denne prisen gjelder kun for 5 Kitt !
Rotty Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Hei, hva med noen kitt med alt utnom turbo-greinrør-wg.. alle rørene, intercooler, klemmer, osv til de respektive utgaven. mange som sikkert er på utkikk etter slike sett for å pusse opp ett hjemmesnekra motorom. jeg kunne tenkt meg pris på dette om du kan levere det PS: takker For sist. pakken er kommet alt så bra ut
Kimmit Racing Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 takk for sist ja:-) bare si ifra hva du vil ha.så skal eg ordne rabatt for deg:-)
Rotty Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 takk for sist ja:-)bare si ifra hva du vil ha.så skal eg ordne rabatt for deg:-) Hey takker for det. sender deg en pm litt seinere når jeg har funnet ut av vilken rør, vinkler osv jeg trenger. har turbo (t3) fra volvo og skal bruke ett adaptergreinrør. mangler en del derfra men skal sende deg litt info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå