Redlady Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Var en tråd her tidligere om problemer med døren og fuktighet. Har byttet to micro brytere for de var dårlig, men fremdeles har jeg problemer. Når det er fuktig og kaldt i luften og bilen har stått i noen timer vil ikke vinduet mitt gå opp det hakket som det skal når jeg lukker døren. Det resulter også til at jeg ikke får låst. Ganske forbanna irriterende. Her er hvor lagt vinduet går. Når jeg har brukt bilen litt eller den har stått i garasjen fungere det igjen. har smurt og sprayet både ledninger og diverse, men det har ikke hjulpet. Noen som vet hva som kan være gale??? Er jo ganske skipt å ikke kunne få bruke bilen i vinter... Har ringt jæger for å høre, men de var jo bare helt grønn og visste ingenting...
E36 Coupè Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 har et noenlunde samme problem jeg også. me nmitt problem er at vinduet går HELT ned, og vil ikke gå opp igjen. går ikke opp før jeg røsker i den belgen som ligger i forkant av døra og stolpen..hvor ligger de mikrobryterne???
m3e30 Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 legg ut hvilken årsmodelle dere har da, siden det er forskjellig opplegg etter 93-94
Turbotrille Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Bilen er registrert sent i 93'. vet ikke hvilken modell det gjør den til.. De mikrobryterne ligger i låskassen inne i døren, ikke i B-stolpen som de fleste andre biler. Er låsen/vinduene reléstyrt? Om så er tilfelle, hvilket relé er det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå