bimmerz Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 hei har en E28 som jeg nettop har byttet batterier på (bak spedometert) så lurer jeg på om inspection lyset går an å fjerne selv,har hørt at dette skule gå med 2 ledninsbiter, skal vist være den kontakten som sitter i motorromet som man skal kortslute.....?
Arimanni Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Det går fint ja. Meine og huske at det var Nr 7 i den kontakten. Berre å ta ledningsstumpen fra Pin 7 og til jord. Så slår du på tenningen og venter 5 sek. Så skal 5 grønne LED lys lyse. Meine det var det. Kan sjekke det når eg kjem heim. Har notatene mine der.
bimmerz Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 ja det ville ha vært kjempe fint:)
D.Toft Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 har nett kjørt dette. kontakt 7 og i jord.. selv brukte jeg en prøvelampe... på med tenning i ca 5 sek...
artax Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 kan dette gjøres på samme måte på min e34 520?
Arimanni Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Etter kva eg kan sjå, så var det eg sa til deg riktig, så berre å kjøyre på. artax: Ja, det kan du. PS! Tar ikkje ansvar for skader som kunne oppstå, sjølv om det er 0,00001 % sjangse for at det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå