Ole-P Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 som topic sier så selger jeg en eta veil til m20. ingen som har lyst på å gjøre om 2.5l til 2.7?
stian329 Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Kan ikke forstå at ingen har kjøpt denne ennå
Rotty Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Kan ikke forstå at ingen har kjøpt denne ennå bedre med vifte en suge hk, trur mange går for snurra pga prisen på suge trimm. derav lite int for denne tenker jeg. kunne tenk meg ei ha en slik liggende for framtidige ideer. er vel ikke nitrert heller denne veiva så kvalitet er vel lik orginalt?
stian329 Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Hallo! Denne er jo perfekt for turbobruk Om den så ikke er nitrert, herda eller smidd...når begynner slike ting å bli nødvendig da? Har ikke sett noen ta knekken på ei M20-veiv enda i det hele tatt pga høy effekt/moment; nitrert-smidd og hva det skulle være..eller ei. Nei stempler og råder tar kvelden lenge før veiva.
Rotty Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 jaja tviler ikke på det...! hehe kan jo lønne seg og anonsere på finn,autodb osv er int i veiva men når jeg får en hel 325e motor for rundt 4 så betaler jeg ikke så mye for ei veiv. diselveiva i min motor ga jeg 1500 for selv om den var anonsert til 2. så var no bare en tanke. ikke ment som kritikk eller noe sånt. tenkte legge inn ett bud. da eve bare for å ha den liggende til framtidige planer.er jo bare vanskeligere og vanskeligere å skaffe disse med årene
stian329 Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 4k for en slik motor... hva skal du samle på da annet enn veiva?? Nei..Ole P. jeg tar veiva di-tar resten på PM. /Stian
Ole-P Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 4k for en slik motor... hva skal du samle på da annet enn veiva??Nei..Ole P. jeg tar veiva di-tar resten på PM. /Stian yes svart deg på pm. skal la den gå litt til her da jeg helst ikke vill sende den. og trenger forsovit penger nå men ser ikke ut som jeg klarer å få inn alle penga nå så da kan jeg eventuelt vente litt
Rotty Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 4k for en slik motor... hva skal du samle på da annet enn veiva??Nei..Ole P. jeg tar veiva di-tar resten på PM. /Stian hei bra du får solgt veiva da men bare for å svare på -topp-blokk-starter-dynamo-ledningsnett-hjerne-lmm-div slanger- alt dette selger.. jeg er en såkalt samlenisse som aldrig klarer kaste noe. men no har jeg faktisk mye deler liggende som jeg synes er verdt og spare på da. jeg ville by maks 1500 for veiva, men det er jo bra du kjøper den da så er jo det utelukket.. var ikke for å starte nå diskusjon med deg eller noe sånt ville følge litt med og se om noen bydde før meg, trenger ikke bli hårsår for d
stian329 Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Ikke hårsår jeg Men jeg er vel stikk motsatt av samlenisse, "skrot" som jeg liker å kalle det går rett som det er rett i søpla da det blir et irritasjonsmoment å ha ting liggende som jeg med sikkerhet vet at jeg ikke kommer til å få bruk for de neste 12mnd. Ofte vet man heller ikke tilstanden på slike komponenter, og for min del er da veien til metallcontaineren kort. Men deler som det ikke florerer av kan jeg derimot samle på
Rotty Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Ikke hårsår jeg Men deler som det ikke florerer av kan jeg derimot samle på Det er det jeg mener å, derav int for veiva ikke mere andre deler som bare tar plass Sry OT. stian -nhf-
Ole-P Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 Hentet fra en 325E motor? Spør igjen jeg.. nå er jeg faktisk ikke sikker men det kan vel en av disse andre gutta svare på? eneste jeg vet er at det er en org eta veiv. så hvis 325e er eta'n så er den fra en 325e og veiva er foreløpg fortsatt til salgs noen dager til, til den som kommer å henter. da jeg helst ikke er int i å sende den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå