Nino Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 vel, inspirert av denne tråden så starter jeg en e34 tråd. legg ut bilder her av e34'r til inspirasjon og glede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 http://www.e34.de/copyright.php?bild=fo ... 525i-1.jpg http://www.e34.de/copyright.php?bild=fo ... /Ray-2.jpg . Sleit litt med å legge de direkte ut her . Ligger også endel merkelige og shoppa E34'r her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet November 9, 2006 Share Skrevet November 9, 2006 Mine biler. Den uten skilter er en 90 modell 520i, med grått skinninteriør og litt utstyr. Den skal bygges om til 535, og skal få original M5 styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Her er det endel bilder av E34'r, pluss noen andre 5'ere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Mange fine E34-er ute og går ja Eg personleg er så j*** kresen på korleis ein E34 skal sjå ut. Den som teck lagg ut bilder av, er i mine auge PERFEKT Lure på korleis den ville sett ut med Rondell 58 og Sorte DE lys og sorte blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Alpina B10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Lure på korleis den ville sett ut med Rondell 58 og Sorte DE lys og sorte blinklys? Ganske lik som Tweety bimma sin her på forumet . OT: Forøvrig ville jeg ikke hatt Rondell 58 i stede for AC Schnitzer felger. Men smaken er som baken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 første bimmern min: kjøpt av "kjell rune" her på forumet, og solgt til "ferthux" som også er forumbruker. savner denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Ganske lik som Tweety bimma sin her på forumet .OT: Forøvrig ville jeg ikke hatt Rondell 58 i stede for AC Schnitzer felger. Men smaken er som baken . Hehe.. Der har du ein ganske fin ein ja Berre synd den ikkje har grå M5 styling Personleg synest eg det er finere. Liker Rondell 58, har altid likt dei, og kjem altid til å like dei, men for all del AC Schnitzer er ikkje stygge felger det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Hehe.. Der har du ein ganske fin ein ja Berre synd den ikkje har grå M5 styling Personleg synest eg det er finere. Den har det nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 ville nok heller ac s enn rondell ja. begynner å bli mange fine biler her nå kom igjen folkens. bare å legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Mangler berre V8 fronten der hehe Nokre småfeite E34-er Synest denne er litt småfeit Klare ikkje å bestemme meg om eg liker denne Har lurt litt på korleis E34 hadde sett ut med M3-bredding, har funne ut at det ikkje er noko for meg.... Er ikkje å komme ifra at M3 "luftehull" på sida er fint på E34 Måtte nett ta med eit bilde av interiøret på bilen min også (dette var grunnen til at eg "falt" for denne E34-en) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 min gamle e34, 525TD : bruttern`s gamle e34, 520ia24v : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Helt std bortsett fra senking/hvite blink og 8,5+10x18" felger. Etter hvert som årene går, er det ikke like kult med store fangere i øst og vest, i hvertfall ikke på brukisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 min gamle m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå