K.T Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Noen som har bilder av hvordan en E34 ser ut med orginal M-Tech rundt om? Helst med bilder foran og bak.. Takker for svar..
GeRo Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Se i galleriet mitt, eller se på en M5, det er det samme utenom frontspoileren.
K.T Skrevet November 9, 2006 Forfatter Skrevet November 9, 2006 Så en M-tech orginalt på E34 ble levert med den samme som kom på orginalt på M5`en?? Lurer på å kjøpe en E34, å selger sier det er en M-Tech.. Men den ser ikke slik ut som din På E30`en er jo ikke M-Tech utgaven ikke lik M3`en.
K.T Skrevet November 10, 2006 Forfatter Skrevet November 10, 2006 Nei tror ikke det, den er senket med et vanligt senke sett.. Men bilen har en liten vinge på koffertlokket også.. Mer lignende denne: Men ingen som vet nøyaktig om E34 M-Tech er lik en "M5"??
Steffan C Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Men ingen som vet nøyaktig om E34 M-Tech er lik en "M5"?? Dette bildet er fra GS sin nettbutikk. M Tech er det samme som M5 ja .
Nino Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 men, du har jo en annen liten leppe.. hmm.. 540 leppa om jeg ikke husker helt feil. mange som mener dette er m-tech leppe. men, det er det altså ikke. har du bilder av bilen?
Steffan C Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Her er et bilde av 540 fangeren. Den du posta over her Teck er M5 fangeren. Jeg har RGA leppe på min Touring .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå