bmwsel Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Kjøpte et nytt ring kontant kort fra telenor får å ha i bilen. Men får ikke simkortet til å fungere. KONTROLLERER SIMKORT.... kommer ikke videre til inntasting av pin kode. Prøvde å sette i et annet simkort fra telenor (med abb.) Da funket det med en gang. Noen som har vært borti dette??
j0lle Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Har du testet at kontantkortet faktisk er oppe å går i en vanlig mobil?
///MoePower Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 BMW er vel såpass kvalitetsbeviste at de ikke godtar ring kontant brukt i bilene sine Men ta å test det simkortet i en vanlig mobil, fungerer det ikke der heller går du dit hvor du kjøpte kontantkortet og forlanger ett nytt ett..
Jonass Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 Kjøpte et nytt ring kontant kort fra telenor får å ha i bilen. Men får ikke simkortet til å fungere. KONTROLLERER SIMKORT.... kommer ikke videre til inntasting av pin kode. Prøvde å sette i et annet simkort fra telenor (med abb.) Da funket det med en gang. Noen som har vært borti dette?? visst du har abb. fra før hvorfor får du ikke bare tvilling abb. da? mye billigere.
bmwsel Skrevet November 10, 2006 Forfatter Skrevet November 10, 2006 ring kontant simkortet funker fint i en vanlig mob. Tele 2 har ikke tvilling abb.
soft-ice Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Kjøpte et nytt ring kontant kort fra telenor får å ha i bilen. Men får ikke simkortet til å fungere. KONTROLLERER SIMKORT.... kommer ikke videre til inntasting av pin kode. Prøvde å sette i et annet simkort fra telenor (med abb.) Da funket det med en gang. Noen som har vært borti dette?? åja, har hatt det samme problemet, hvilken telefon er det, står sim kortet i midtkonsollen elle?
tommye46 Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Mener å huske at Tele 2 skiftet til ny type simkort et par år tilbake. Var en masse kluss med mange telefoner da. Mest sannsynelig vil jeg nok tro at telefonen ikke støtter den nye typen simkort
soft-ice Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Mener å huske at Tele 2 skiftet til ny type simkort et par år tilbake. Var en masse kluss med mange telefoner da. Mest sannsynelig vil jeg nok tro at telefonen ikke støtter den nye typen simkort Nja, tror ikke det gjelder nyere telefoner, trodde også dette t å begynne me, men i min så står sim kortet i konsollen og t var kun ett lite ledningsbrudd i konsollen som ga denne feilmeldingen.
bmwsel Skrevet November 10, 2006 Forfatter Skrevet November 10, 2006 Simkortet er i mittkonsollen og det er et telenor ring kontant kort. Har prøvd flere andre simkort (telenor/ventelo) og de har funket. Tele2 simkortet jeg har funker heller ikke....
bmwsel Skrevet November 29, 2006 Forfatter Skrevet November 29, 2006 fikser dette enkelt med å kontakte telenor kundeservice og si at jeg trengte en simkort av gammel tyep. Da sendte de meg det med en gang. Så nå fungerer dette med ringkontant fra telenor. De sa også at hvis du hadde et simkort liggende (ikke eldre en 3år) så kan de legge over et feks rinkontant abb på det.
bmwsel Skrevet November 29, 2006 Forfatter Skrevet November 29, 2006 fikset dette enkelt med å kontakte telenor kundeservice og si at jeg trengte en simkort av gammel tyep. Da sendte de meg det med en gang. Så nå fungerer dette med ringkontant fra telenor. De sa også at hvis du hadde et simkort liggende (ikke eldre en 3år) så kan de legge over et feks rinkontant abb på det.
D.C.V Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Kjøpte et nytt ring kontant kort fra telenor får å ha i bilen. Men får ikke simkortet til å fungere. KONTROLLERER SIMKORT.... kommer ikke videre til inntasting av pin kode. Prøvde å sette i et annet simkort fra telenor (med abb.) Da funket det med en gang. Noen som har vært borti dette?? Hvist det ikke er blitt ladet på 15mnd blir det automatisk sagt opp.. og det er av den enkle grunnen at telefonnummer i dag er mangelvare..
D.C.V Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 står det kansje "simkort registrering mislykkes"?
Toro Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 fikset dette enkelt med å kontakte telenor kundeservice og si at jeg trengte en simkort av gammel tyep. Da sendte de meg det med en gang. Så nå fungerer dette med ringkontant fra telenor. De sa også at hvis du hadde et simkort liggende (ikke eldre en 3år) så kan de legge over et feks rinkontant abb på det. Der har du løsningen hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå