Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ikke for å ødelegge, men en kompis av meg kjøpte sånne felger med dekk nytt, ferdig mont for 7500, så prisen bør nok litt ned for at du skal klare å få solgt de..

Et tips bare:) Felgene kler e36 utrolig bra da:)

Skrevet
Ikke for å ødelegge, men en kompis av meg kjøpte sånne felger med dekk nytt, ferdig mont for 7500, så prisen bør nok litt ned for at du skal klare å få solgt de..

Hehe eg tror du ødelegge litt der ja....

Skrevet

hehe, ikke for å ødelegge ja. Ironisk!

Men regner med å få rundt 6k for dem!

Skrevet

Oki, jeg ser det har vært mange useriøs her inne, jeg byr deg 4000.- spenn for dem, kan hente dem når det passer for deg.

Send sms til 986 15 116.

• 3 weeks later...
Skrevet

hehe, har stått en stund her nå ja.. men har ikke vært avhengig av å selge dem liksom. Men trenger de ikke heller så spiller egentlig ingen rolle om d tar litt tid!

Og nei selger ikke 1 felg Ad|oS!

Skrevet

Hei!

Jeg er på utkikk etter 17/18" felger til min E36 touring.. Slik jeg ser det er prisene på alufelger/dekk veldig presset for tiden (hard konkurranse)

18"M5replicafelger med dekk selges NYTT for 6990,- på finn.no

eks vis disse orginale felgene http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9265718 gikk for 6500,- ifølge selger.

Du har ikke tilfeldigvis en gammel tante i Bergen du skal besøke? Eller en onkel som kjører langtransport/lastebil til Bergen? :)

I så fall kan jeg by 5500,- inkl frakt

Mvh Einar Johan Sundgot

tlf 95813427

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...