karlsen Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=jDICOUZL1DA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 den med de 2 syklistene der han svære karen kjipper han ene uti elva er så jævlig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Mye morsomt der, ikke alt men noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Noe bra der ja. Kan nevne at jeg så reportasjen om han første syklisten som kræsjer i veggen...han har 95 km/t på rampen, hehe Brukne ribbein, håndledd og solid flenge i beinet... De viste det på "Now See This" på TV 6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Haha, hvis folk ikke eier bedre vett, synes jeg ikke synd på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Å... Det ser så vondt ut mye av det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Det finnes enkelt og greit mange kronidioter i verden! Både positivt og negativt.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 fikk meg en skikkelig god latter da jeg så de to klippene der det var no hopping over bukk! først et der flere kommer på rekke og en tryner, og så der han ene løper rett i bukken! haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 han siste der, som kasta han fyren ifra brua ser ut til å ha litt aggresjon innabords Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Fin samling det der! Nice musikk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg