dbsavage Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Tuningboks til E36/E46 318i og 316i, ( ikke compact ) Du vil med Tuningboks få en økning på 15hk og 21nm. Tuningboksen gir deg mer hk, høyere dreimoment samt lavere forbruk (5-12%). Ny Pris er Kr 4340,- (kampanjepris) ( Full pris er litt over 5000,- ) Må bare legge til at det der med lavere forbruk tviler jeg sterkt på, men produsenten påstår det motsatte Vil ha rundt 3000,- for denne, men alle bud vil bli vurdert. Jeg kjøpte denne for ca. 1 uke siden, med vurderer å selge denne igjen da jeg rett og slett ikke gidder å styre med dette. ( Er ubrukt å i orginal forpakkning, med alle medfølgende papirer ) Skal se om jeg får tid senere i dag å legge ut noen bilder å litt mere info om denne. Garanterer ingen ting. Kjøpt fra: www.cartuning.no CarTuning Aasta Hansteensvei 23A 7046 TRONDHEIM Edit: Passer ikke 318is, sjekket dette opp i dag. 01.12.06
bmw_e46 Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 er det tuv godkjent???? enkelt å montere eller? svar meg på pm!!!
dbsavage Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 Bedre link om denne. http://www.powersystem.fr/UK/essence.php
dbsavage Skrevet November 23, 2006 Forfatter Skrevet November 23, 2006 Hvis du har sett på linke som jeg la ut, så går det frem der at det er en simpel ting og montere. Tar vel opp til en times tid.
dbsavage Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 Ser helst ikke at jeg får tull bud på denne. Vær snill og kom med seriøse bud.
bjeagle Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Sorry litt OT, men klarer ikke helt se hvorfor dette ikke skal passe til Compact..... Det er da samme motorene som sitter i compacten som i andre BMW'er. Har det noe med godkjenning å gjøre kanskje?
dbsavage Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 Det vet jeg ikke, kan sjekke det opp løpet av helgen.
Frakk2000 Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Heisann, Er dette en sånn "lureboks" som de selger for 10 dollar på ebay? Eller er det en faktisk seriøs boks som er tilpasset motorene? Har sett en del sånne bokser som bare pusher mer bensin inn i motoren. Ikke særlig raffinert. Er det en slik?
Gjest Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 tilpasset motorene får den jo ikke vært. er nok lure boks.. se de motor alternativene de passer til da.. ikke noen av de har likheter. en 318is e36 og en 318i e46? noen som klarer og finne en del som er lik? nei.. så dette kan umilig passe alle de bilene du nevner.. kom med mer nøyaktig og utfyllende opplysninger, så kanskje du får noen bud
dbsavage Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 Dette er ikke en av de såkalte "lure boksene" som bare pusher på med bensin. Det er akkurat samme som om du drar å får den chipet opp på et verksted, bare at du slipper å dra på et verksted å få det gjort. Den er ikke laget før å manipulere styre enheten til å gi mere bensin. men for å optimere blandingen motoren får. Å påstå at det "er nåkk en lure boks" er å ødelegge salgstråden min. Hvis det er tvil om hva å hvordan denne fungerer kan man simpelten ta en tlf til Cartuning. Tore Goldmann CarTuning.no Tlf: 988 63 366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå