Arimanni Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Fekk cruisecontroll i posten i dag Og skal til å montere den opp no. Men hadde trengt eit koplingsskjema og nokre hint om kvar dei forskjellige komponentene skal monterest henne. Fekk cruisecontroll og liten kjøyrekomputer til 1300 + frakt (brukt sef) så skal bli deilig å sleppe å ge gass når eg kjøyre
en325ic Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 http://www.autolib.diakom.ru/CAR/BMW/19 ... /fig11.pdf håper denne gjelper deg
Bjørn 320 Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Er ikkje noko særleg med cc på desse smale og svingete vegande her inni...men fint i Lærdalstunnelen f.eks
Arimanni Skrevet November 10, 2006 Forfatter Skrevet November 10, 2006 Sant nok. Men kjøyre ein del mellom Bergen og Vangsnes. Og greit å ha når du først skal ut Kunne vore fint å hatt det når eg kjøyrte til Alta i sommar og besøkte søstra mi også.. Så får satse på at eg får det no til sommaren
Sir Hofstad Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Har mulighet til å se på en E34 med org mont CC. Si ifra hvis du trenger noe hjelp... Tenkte jeg skulle kjøpe den selv og skal ned og se på den i morgen...
Arimanni Skrevet November 10, 2006 Forfatter Skrevet November 10, 2006 Det hadde vert supert vist du hadde gidda Trur kanskje det er lagt opp orginalt ledningsnett. Men ser at eg mangler ein kontroll boks Så skal ringe selger i morgen å få han til å sende den med bussen eller noko anna ilbud opp her, men vist du kunne ha funne ut kor koplingen fra hendelen til cruisekontrollen skal koplast til under dashbordet (så eg håper eg har det opplagt orginalt, så det blir plug and play) så hadde det vert til stor hjelp Også korleis dei har festa den i motorrommet, er litt usikker på om eg har gjort det rett nå :S
Sir Hofstad Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Hei! Måtte jobbe i går kveld og i dag så jeg har ikke rukket ned og sett. denne CC står på en E34 24V, er det 12V du har? Skal ned på Mandag og plukke av, kunne jo tatt noen bilder osv...
Arimanni Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 Ok Trenge ikkje å stresse for min del, får den ikkje klar før eg får hjernen av selger (som han skulle sende i dag eller mandag) så må berre vente og sjå Jepp, det er 12V Nokre få 12V som vart levert med det, og nokre andre få som har opplagt ledningsnett til det, og eg var ein av dei Men det er ein ting eg stusser litt på, målte Ohm-en på nokre av kontaktene under dashen, og kom over at TO av kontaktene (ikkje identiske) hadde kontakt med kontakten som skal koplast inn på CC motoren, nokon som veit kva som skal inn på denne? Er ein rød kontakt (vist det har noko å seie). Tenkte kanskje det var ein kontakt som var tillaga for bremser eller clutsh? Nokon som veit?
Sir Hofstad Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=66&fg=20 Viser hvordan CC er montert. Jeg har jo denne -96 540 delebilen som kom med alt dette stasjet Touringen min(-92) har ikke ledningsnett til CC, men det har -89 mod. Egentlig bare å klipse på rattstamme, montere motor fremme og styringsboks ser det ut til. 2 versjoner av styringsboks -91 og etter -91. Har ikke rukket å montert ennå, men på min ser det ut som plugnplay. (Mulig jeg mangler korrekt styringsboks)
Arimanni Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Har fulgt den der. Og har styringsboks fra ein 89 mod (samme type bil som min) og det er også lagt opp ledningsnett på min til CC, stor komputer osv, men får ikkje CC til å virke, sjølv om eg har kontakt på alle ledninger. Drit lei av å feilsøke no, og reknar med å levere bilen på verkstad neste veke Men takk for tipset
Arimanni Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Jepp. Er det som er så forbanna merkeleg Kan vere motoren som er gåen, men har ikkje moglegheit til å få testa den på nokre andre biler, og eg veit ikkje korleis denne motoren er oppbygd, så har jo 0 peiling på korleis eg skal måle meg fram. Kan jo vere kontrollboksen, "kontrollspaken" osv som kan vere gåen også, men får jo ikkje testa det
Sir Hofstad Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Har du spake montert i bilen nå ville jeg begynt ved kontakt under ratt. Prøve å måle de forskjellige ledn med spake i forskjellige posisjoner. Notere og gå til kontakt ved motor når du vet hva som er hva. Får du strøm i ledn der ville jeg prøvd å tvangskjøre motor for å se. Skal ligge en link til koblingsskjema på forumet...
Arimanni Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Skrevet Desember 28, 2006 Har målt alle ledninger, og har gått gjennom koplingsskjemaet, men det er ein kontakt under rattet (ein rød ein) som eg ikkje har noko å putte inni, og den er samankopla med ledningen som går innpå motoren, men gir ikkje tilbakeslag på den som spaken er kopla inn på, vist du skjønner ke eg meine. Så eg får liksom ikkje det til å stemme :S
Sir Hofstad Skrevet Desember 28, 2006 Skrevet Desember 28, 2006 Kom på det nå... Du mangler sannsynligvis nr 13 på linken jeg la opp i stad.... CC du kjøpte skulle sannsynligvis ha den, ser ut for meg som det er to typer ledningsnett? Vet du farvene på ledn i rød kontakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå