Gå til innhold

Komplingsskjema for Cruisecontroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fekk cruisecontroll i posten i dag 8) Og skal til å montere den opp no.

Men hadde trengt eit koplingsskjema og nokre hint om kvar dei forskjellige komponentene skal monterest henne.

Fekk cruisecontroll og liten kjøyrekomputer til 1300 + frakt :D (brukt sef) så skal bli deilig å sleppe å ge gass når eg kjøyre :P

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sant nok. Men kjøyre ein del mellom Bergen og Vangsnes. Og greit å ha når du først skal ut :D Kunne vore fint å hatt det når eg kjøyrte til Alta i sommar og besøkte søstra mi også.. Så får satse på at eg får det no til sommaren :D

Skrevet

Det hadde vert supert vist du hadde gidda :)

Trur kanskje det er lagt opp orginalt ledningsnett. Men ser at eg mangler ein kontroll boks :( Så skal ringe selger i morgen å få han til å sende den med bussen eller noko anna ilbud opp her, men vist du kunne ha funne ut kor koplingen fra hendelen til cruisekontrollen skal koplast til under dashbordet (så eg håper eg har det opplagt orginalt, så det blir plug and play) så hadde det vert til stor hjelp :) Også korleis dei har festa den i motorrommet, er litt usikker på om eg har gjort det rett nå :S

Skrevet

Ok :) Trenge ikkje å stresse for min del, får den ikkje klar før eg får hjernen av selger (som han skulle sende i dag eller mandag) så må berre vente og sjå :)

Jepp, det er 12V :) Nokre få 12V som vart levert med det, og nokre andre få som har opplagt ledningsnett til det, og eg var ein av dei :D

Men det er ein ting eg stusser litt på, målte Ohm-en på nokre av kontaktene under dashen, og kom over at TO av kontaktene (ikkje identiske) hadde kontakt med kontakten som skal koplast inn på CC motoren, nokon som veit kva som skal inn på denne? Er ein rød kontakt (vist det har noko å seie).

Tenkte kanskje det var ein kontakt som var tillaga for bremser eller clutsh? Nokon som veit?

• 1 month later...
Skrevet

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=66&fg=20

Viser hvordan CC er montert.

Jeg har jo denne -96 540 delebilen som kom med alt dette stasjet :D

Touringen min(-92) har ikke ledningsnett til CC, men det har -89 mod.

Egentlig bare å klipse på rattstamme, montere motor fremme og styringsboks ser det ut til.

2 versjoner av styringsboks -91 og etter -91.

Har ikke rukket å montert ennå, men på min ser det ut som plugnplay.

(Mulig jeg mangler korrekt styringsboks)

Skrevet

Har fulgt den der. Og har styringsboks fra ein 89 mod (samme type bil som min) og det er også lagt opp ledningsnett på min til CC, stor komputer osv, men får ikkje CC til å virke, sjølv om eg har kontakt på alle ledninger. Drit lei av å feilsøke no, og reknar med å levere bilen på verkstad neste veke :(

Men takk for tipset :)

Skrevet

Jepp. Er det som er så forbanna merkeleg :( Kan vere motoren som er gåen, men har ikkje moglegheit til å få testa den på nokre andre biler, og eg veit ikkje korleis denne motoren er oppbygd, så har jo 0 peiling på korleis eg skal måle meg fram.

Kan jo vere kontrollboksen, "kontrollspaken" osv som kan vere gåen også, men får jo ikkje testa det :(

Skrevet

Har du spake montert i bilen nå ville jeg begynt ved kontakt under ratt.

Prøve å måle de forskjellige ledn med spake i forskjellige posisjoner.

Notere og gå til kontakt ved motor når du vet hva som er hva.

Får du strøm i ledn der ville jeg prøvd å tvangskjøre motor for å se.

Skal ligge en link til koblingsskjema på forumet...

Skrevet

Har målt alle ledninger, og har gått gjennom koplingsskjemaet, men det er ein kontakt under rattet (ein rød ein) som eg ikkje har noko å putte inni, og den er samankopla med ledningen som går innpå motoren, men gir ikkje tilbakeslag på den som spaken er kopla inn på, vist du skjønner ke eg meine. Så eg får liksom ikkje det til å stemme :S

Skrevet

Kom på det nå...

Du mangler sannsynligvis nr 13 på linken jeg la opp i stad....

CC du kjøpte skulle sannsynligvis ha den, ser ut for meg som det er to typer ledningsnett?

Vet du farvene på ledn i rød kontakt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...