grohl Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Er det noen som har erfaringer med seriell tuning av dieselbilen sin, utført av TS-Racing?
Jonass Skrevet November 10, 2006 Skrevet November 10, 2006 Jepp, er veldig godt fornøyd...funker utmerket..
Cappel Skrevet November 13, 2006 Skrevet November 13, 2006 Absolutt å anbefale, beste 7000 jeg har brukt på bil. PS: Bytt til et sportsluftfilter også (f.eks K&N) så slipper du svart røyk fra eksosen.
grohl Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 Jeg tror jeg har fått en god følelse av det å evt investere i TS-tuning, men svart røyk? Jeg trodde det var sånn "tuningbox" a'la KCR som forårsaket røyk? At det var derfor det ble frarådet "røykboks" og heller anbefalt "ekte" chipping, dvs tuning av hjerna istedet for bare oppjustering av dieseltrykk..? Det er tydeligvis en del forvirring rundt om ang dieselchipping/optimering, men (jeg tror) jeg har forstått det slik at en box vil medføre slitasje på forskjellige ting, i motsetning til (eller i hvertfall større grad enn) f.eks seriell tuning, altså endring av flere parametre enn bare dieseltrykket.. Ang K&N: hvem har til best pris til min bil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå