Gå til innhold

Min E-36 318 *update 17.04.07*


bertil
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synd at noen lider av ødeleggelseslyst. Bilen begynner virkelig å ta form nå. Pen senking. :)

Er så j... irriterende, jeg må lakke taket på nytt bare fordi at noen ikke gidder å holde fingerne unna......

Takker, begynner å bli fornøyd nu. Bedre bremser er vel neste post på programmet. Må byttes uansett, så da kan jeg like godt oppgradere i samme slengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at noen lider av ødeleggelseslyst. Bilen begynner virkelig å ta form nå. Pen senking. :)

Er så j... irriterende, jeg må lakke taket på nytt bare fordi at noen ikke gidder å holde fingerne unna......

Takker, begynner å bli fornøyd nu. Bedre bremser er vel neste post på programmet. Må byttes uansett, så da kan jeg like godt oppgradere i samme slengen ;)

Ingen dum idè å oppgradere når en allikevel må skifte bremser. Har du bestemt deg for hvilke bremser du skal montere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dum idè å oppgradere når en allikevel må skifte bremser. Har du bestemt deg for hvilke bremser du skal montere?

Blir å bygge om til ventilerte skiver foran, og skiver bak. Hva slags skiver det blir har jeg ikke helt bestemt enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dum idè å oppgradere når en allikevel må skifte bremser. Har du bestemt deg for hvilke bremser du skal montere?

Blir å bygge om til ventilerte skiver foran, og skiver bak. Hva slags skiver det blir har jeg ikke helt bestemt enda..

Jeg har kjørt med EBC turbogrove skiver i kombinasjon med både green-og redstuff klosser. Synes faktisk det originale oppsettet var bedre. Jeg vil i alle fall fraråde å kjøpe dette settet. Har hørt mye positivt om Black Diamond skiver, kombinert med Ferodo racing klosser. Tror jeg kommer til å prøve dette neste gang. Dette er et oppsett du må vurdere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En liten update etter helga...

Prosjekt #1

Fikk en pakke i posten fra Gunnar, så nå ble det Xenon lys på meg og :D

Før:

1252503gm8.jpg

1252504wb1.jpg

Etter:

1252516qt5.jpg

1252517pm7.jpg

Prosjekt #2

Har hatt litt trøbbel med ugjevn tomgang i det siste, og etter ca 2 sek feilsøking fant jeg svaret... I insugsbelgen var det ett kjempe hull , så etter ny var på plass var allt tipp topp igjen :wink:

Den gamle... :roll:

1252513ln6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i xenon-klubben :wink: Det så veldig pent ut, og garantert en oppgradering du ikke kommer til og angre på. Monterte xenon lys på min for ikke så lenge siden, og det ble som natt og dag :) Har du xenon både i nær- og fjernlys?

Har både i nær og fjærnlys, ja.

Angrer ikke ett sekund, blei utrolig mye bedre lys, i tillegg til att det ser knall-tøfft ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...