B.E.E. Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Synd at noen lider av ødeleggelseslyst. Bilen begynner virkelig å ta form nå. Pen senking.
bertil Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 Synd at noen lider av ødeleggelseslyst. Bilen begynner virkelig å ta form nå. Pen senking. Er så j... irriterende, jeg må lakke taket på nytt bare fordi at noen ikke gidder å holde fingerne unna...... Takker, begynner å bli fornøyd nu. Bedre bremser er vel neste post på programmet. Må byttes uansett, så da kan jeg like godt oppgradere i samme slengen
B.E.E. Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Synd at noen lider av ødeleggelseslyst. Bilen begynner virkelig å ta form nå. Pen senking. Er så j... irriterende, jeg må lakke taket på nytt bare fordi at noen ikke gidder å holde fingerne unna...... Takker, begynner å bli fornøyd nu. Bedre bremser er vel neste post på programmet. Må byttes uansett, så da kan jeg like godt oppgradere i samme slengen Ingen dum idè å oppgradere når en allikevel må skifte bremser. Har du bestemt deg for hvilke bremser du skal montere?
RogE36R Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Driver du å spinner jækla mye?? Ser jo ut som om du har "Slick`s" på bakhjulene dine på første bildeserien.. jaja anyway, fin bil
///MoePower Skrevet Januar 25, 2007 Skrevet Januar 25, 2007 Så veldig bra ut det arbeidet som er gjort til nå. Men mot pøblene: http://www.tilsynsteknikk.no/vanntett.htm
bertil Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Ingen dum idè å oppgradere når en allikevel må skifte bremser. Har du bestemt deg for hvilke bremser du skal montere? Blir å bygge om til ventilerte skiver foran, og skiver bak. Hva slags skiver det blir har jeg ikke helt bestemt enda..
bertil Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Driver du å spinner jækla mye??Ser jo ut som om du har "Slick`s" på bakhjulene dine på første bildeserien.. jaja anyway, fin bil Hehe, det må nok være ett synsbedrag. Bakdekka er nesten nye
B.E.E. Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Ingen dum idè å oppgradere når en allikevel må skifte bremser. Har du bestemt deg for hvilke bremser du skal montere? Blir å bygge om til ventilerte skiver foran, og skiver bak. Hva slags skiver det blir har jeg ikke helt bestemt enda.. Jeg har kjørt med EBC turbogrove skiver i kombinasjon med både green-og redstuff klosser. Synes faktisk det originale oppsettet var bedre. Jeg vil i alle fall fraråde å kjøpe dette settet. Har hørt mye positivt om Black Diamond skiver, kombinert med Ferodo racing klosser. Tror jeg kommer til å prøve dette neste gang. Dette er et oppsett du må vurdere
bertil Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Skrevet Februar 5, 2007 En liten update etter helga... Prosjekt #1 Fikk en pakke i posten fra Gunnar, så nå ble det Xenon lys på meg og Før: Etter: Prosjekt #2 Har hatt litt trøbbel med ugjevn tomgang i det siste, og etter ca 2 sek feilsøking fant jeg svaret... I insugsbelgen var det ett kjempe hull , så etter ny var på plass var allt tipp topp igjen Den gamle...
B.E.E. Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 Velkommen i xenon-klubben Det så veldig pent ut, og garantert en oppgradering du ikke kommer til og angre på. Monterte xenon lys på min for ikke så lenge siden, og det ble som natt og dag Har du xenon både i nær- og fjernlys?
Søreng Skrevet Februar 6, 2007 Skrevet Februar 6, 2007 mye måtte du ut med for alt vedrøerende denne xenon oppgraderingen? Ble forresten meget pent!
bertil Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 Velkommen i xenon-klubben Det så veldig pent ut, og garantert en oppgradering du ikke kommer til og angre på. Monterte xenon lys på min for ikke så lenge siden, og det ble som natt og dag Har du xenon både i nær- og fjernlys? Har både i nær og fjærnlys, ja. Angrer ikke ett sekund, blei utrolig mye bedre lys, i tillegg til att det ser knall-tøfft ut
bertil Skrevet Februar 6, 2007 Forfatter Skrevet Februar 6, 2007 mye måtte du ut med for alt vedrøerende denne xenon oppgraderingen?Ble forresten meget pent! Takk takk Bestilte fra webshopen her på forumet, blei på 3500,- for begge settene
-=BMW-318i=- Skrevet Februar 7, 2007 Skrevet Februar 7, 2007 Hvor kjøpte du deg di H&R fjørene å hvor mye kostet di. Er di montert på orginal demerne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå