bertil Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 Hvor kjøpte du deg di H&R fjørene å hvor mye kostet di. Er di montert på orginal demerne? Hei! Kjøpte de hos Bs bildeler Kostet 2650,- Har orginale dempere bak og M-tech dempere foran. Disse er 15mm kortere enn orginal, men orginale dempere kan brukes opp til 40mm senk, så det skal gå akkorat
Schnellfahren Skrevet Februar 9, 2007 Skrevet Februar 9, 2007 Kjøpte de på Bilxtra.. Hva kostet disse da? Sikker på at M-demperne er 15mm kortere? Hvordan er det å kjøre med det du har nå?
bertil Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Skrevet Februar 9, 2007 Hva kostet disse da? Sikker på at M-demperne er 15mm kortere? Hvordan er det å kjøre med det du har nå? Ganske så sikker, med har ikkje akkorat målt de... Tror det var ca 1000,- pr stk, men ikke helt sikker. Kan sjekke når jeg kommer på land. Syns bilen blei veldig bra å kjøre, blei litt stivere enn orginal, men ikke mye. Akkorat passe....
-=BMW-318i=- Skrevet Februar 10, 2007 Skrevet Februar 10, 2007 Du har ikke en link til det senke settet du kjøpte? Er det disse? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... /1560/1648
bertil Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Skrevet Februar 15, 2007 Du har ikke en link til det senke settet du kjøpte? Er det disse? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... /1560/1648 Hei beklager sent svar, har vært i Nordsjøen med sykt treigt internett.... Var disse jeg kjøpte, hva som er forskjellen bortsett fra prisen, er jeg veldig usikker på...
bertil Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 En liten update... Fikk det for meg at jeg skulle bytte gear-kula. Var litt jobb, men med god hjelp fra mr. vinkelsliper så fikk jeg den nye til å passe Før: Etter: Fikk også gjennomført den lenge planlagte oppgraderingen av bremsene. Bytte fra solide til ventilerte skiver foran ( black-diamond skiver + ferodo klosser ), og bytte fra trommel til ventilerte skiver bak ( black-diamond skiver + ferodo klosser ) Foran: Bak: Tommel skal bort... Nye deler venter på å bli montert: På plass Er veldig fornøyd med resultatet. Neste punkt på progammet er 4-hjuls kontroll og en tur til biltilsynet for å få godkjent senkesettet..
ChrZZ Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Kunne du forklart litt mer hvordan du byttet fra trommel til skiver bak? Hva du trengte av deler, utstyr for å bytte, og gjerne ca pris? Har VELDIG lyst på dette selv
bertil Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 Kunne du forklart litt mer hvordan du byttet fra trommel til skiver bak?Hva du trengte av deler, utstyr for å bytte, og gjerne ca pris? Har VELDIG lyst på dette selv Du trenger: -Bærebro bak fra en bil med skivebremser. -Bremseskive. -Bremse kaliper. -Bremseband til håndbrekk. -Håndbrekk wire fra bil med skivebrems. Jeg kjøpte komplette bærebroer brukt fra KOED med håndbrekk, skiver, kaliper, wirer og alt til 500 DKK pr stk. Kunne fint ha montert de rett på, men valgte å bytte hjullager, foringer, wire, overhale kaliperne, bytte bremseslanger, osv... + Black diamond skiver og ferodo klosser. Så den totale summen bak ble vell ca: 7500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå