Gå til innhold

E39 520i sedan kromlister


suprapete
 Share

Anbefalte innlegg

Klart schmiedmann.no og gsbildeler.no skaffer delene også men vil selv anbefale koed (skaffer alt fra bruk til nytt men ikke alt ligger på nettsidene) da du mest sannsynelig slipper unna med halve prisen. Prøv å ring er også folk som prater norsk (bruker av forumet her) der så viss du kvier deg for dansken er det ikke noe stress. Men hvorfor i all verden vil du ha krom? Shadowline er jo mye finerer!? Prøv å sjekk http://www.realoem.com/bmw/select.do om listene passer om hverandre men vil tro det men har ikke peil på e39 så sikkert andre her på forumet som kan hjelpe deg på den biten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ringe litt rundt, får nok skaffet listene etterhvert, skal kjøpe en del annet tilbehør fra schmiedmann så de kan nok hjelpe meg. Kromlistene gjør mye med bilens utseende, synes den ser mer eksklusiv ut med de. Har fra før de nye m5 krom nyrene og en kromlist på bagasjelokket. Planer om å gjøre om bilen til en m-sport variant med m5 styling. Stilrent og barskt.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte hjem bilen igår fra oslo til trondheim, tror jeg ble "flasha" i en fotoboks etter bare 10 min...En lastebil lå foran meg og steinspruten sto! Ville ikke ripe opp nybilen så jeg dro forbi i 95 i 80 sonen og der var plutselig en boks... Rett etter jeg hadde passert lastebilen...Typisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil!

Jeg har handlet mye hos Schmiedmann, og har ikke noen negative erfaringer med dem. Men det lønner seg å ta en telefon i stedet for å sende mail.

Helt enig med deg ang den stylingen. M-pakken gjør utrolig mye med en E39. Bytt ut fangerne med M-fangere, så er mye gjort! Men er nok enig med Plimbu over her, synes shadowline er finere. Spesielt siden du skal ha litt M5-styling på den. Uansett lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...