knooot Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 såg en meget pen e28 på molde tidligere i kveld. med brock b1 felger og m-tech styling. ble helt syk når jeg så den, lengselen etter e28 våknet virelig til liv nå. noen som kjenner til denne bilen, vil gjerne vite mere om denne bilen om noen har info. vil veldig gjerne se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 ingen fra molde her? må da være noen som har sett denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 er en kompis av meg sin. m535, nylakkert. grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 den så meget grom ut hadde hvert helt konge om du klarte å fikse noen bilder av den og lagt ut her! fikk bare et lite glimt av den i går kveld å vil veldig gjerne se mer av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 jepp det er en m535i ja. sinnsykt pen.. er nok en av norges peneste og strøkneste det vil jeg tro... påkostet MYE siste 2 år... og da snakker vi nesten 100k mener jeg og huske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Bilder noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 BILDER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Maleri.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 Den er vel pokostet mye mer enn 100k siste åra også sikkert.... Og kronen på verket er vel den lakken den fikk for en måneds tid siden... utrolig flott ble det faktisk! Og ikke minst, Brock B1 felgene satt som et skudd på E28!! Trur bare jeg har noen dårlige bilder fra da vi holdt på å montere den her på dataen men kan prøve å skaffe flere bilder om ikke så lenge... Vi har iallefall planer om en liten photoshoot av den og min bil før det blir hvitt ute igjen... Forresten, det var jeg som farta rundt på den på Lørdagskvelden om det var da du såg den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 BILDER BILDER BILDER BILDER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 P.S: Den er ikke Sølvgrå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 absolutt godkjent ALLE e28 skulle vært like strøkene som den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Ey trollstigen jo på AKKURAT samme sted tok vi og bilde med bilen *se om jeg finner det* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Er ikke dette omtrent samme sted bare litt høyere ? nesten eksakt samme sted beklager OT, syntes det bare var litt artig http://trollstigen.moo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå