Widejuggao Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Hei! Holder med bilen denne vinteren og dette blir 3 gangen bilen får en ansikts løftning. drev på i hele går kveld for og ta av infinity 2 hjulbuen da disse skal moddes litt på slik jeg får større hjul ++ slenger opp litt bilder av slik det ser ut pr dags dato!
Blekkulf Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 dette kan bli fett, bmw e36 er rå biler:D Liker fargen du har på bilen din:)
Widejuggao Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 fargen "var" candy aqua blue over silver met. base får se hvilken farge vi tar dette året
Widejuggao Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 btw: har et carbon panser som står på bilen til salgs, det er jo lakkert på sidene så hele panseret bør lakkes på nytt eller slipes ned til selve karbonen hvis du vill ha carbon finish
mAZE Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Du har ikke noe bilder av bilen før du begynte ama? Legg ut det først a gitt, så vi får se hvordan den så ut. Og hvordan da til slutt den blir..
Widejuggao Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 slik den så ut dagen jeg henta den og slik var den første gang jeg gjorde noe med den. bilen var "Bone stock" når jeg fikk den, ikke så mye som 1 hvitt blinklys va på den samt et bildet av første gang når infinity 2 buer skulle på plass
Widejuggao Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 litt mer bilder slet i hele kveld nesten me of få vekk siste rester av sica flex på selve bilen og på bak siden av hjulbuene. En ting er sikkert, neste gang blir det ikke noe liming med sica-flex noen plasser på buen sprakk det noe som jeg tror var pga sica pga den stivner aldri men ligger der mer som en gummi "pute" og fører til vibrasjoner holder og på og lager til E46 look panser, har et E36 coupe panser i stål som skal lages om.
aUDUN` Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 På det ene bilde der du har skrudd fast de nye hjulbuene ser det ut som om det kun er 3 bolter som står i felgen, stemmer det?
Widejuggao Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 ja det var bare få og ha nok bolter til at bilen kunne trilles utforbi garasjen
aUDUN` Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 oki begynte å lure.. så litt scary ut Rå bil foresten, har sett den står parkert ved veien når jeg kjører på jobb..
BMW_E34 Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Sjukt fin den var før da Så forstår ikke helt hvorfor du skal endre på den, men forandring fryder sies det Men hvilke andre planer en "E46 panser" tenker du?
Widejuggao Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 andre planer....hmmm vent og se! hehe
Widejuggao Skrevet November 12, 2006 Forfatter Skrevet November 12, 2006 oki begynte å lure.. så litt scary ut Rå bil foresten, har sett den står parkert ved veien når jeg kjører på jobb.. hvor har dette vert sa du? har ikke bilen stående ute ser du.. kankje en annen bil?
B.E.E. Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Pen bil. Alltid moro med nye prosjekter. samme bil som sto i garasjen hos CZT på Bryne, eller på kvadrat da autofil larsen tok en titt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå