Gå til innhold

E36 Infinity 2 stage 3 :) *update side 12-13* ferdig lakkert


Widejuggao
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 354
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir det någe motor ? :D , glad eg heller ikkje bor i stavanger ;) .. eller drøye du det? ser ikke noe problem i å ha en cosworth motor kontra s50s52 opplegget, er jo ikke en bil han bruker ofte osv. og det er som regel på prisen det går sånn som med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå denne er finere jeg da men.. Aldri tatt jonsibal sin som noe mal.. Ikke liker jeg fronten hans.. Og ikke liker jeg sideskjørta.. Og mninst av alt liker jeg ballongskjermene han har bredda bilen med..

Unnskyld meg, kanskje jeg driter på kirkebenken her nå, men syns ikke jonsibal sin er så sinnsykt "over the top"... Er en middelmådig E36 med ballongskjermer, Skyline lignende front og en M3Gt vinge bak...

Når det gjelder motoren... Så er vel ikke denne heller så "svær"... Også er den jo trimma til drittbensin.. 92 oktan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt fet bil!!

vært arti å vesta når din sto ferdig lakkert,siden du driver å hyler copycat til alle som har slik deling bak..

min sto ferdig lakkert i juli..

svart å lilla den da,men va nok før dæ der med å dele fargan der..

-nok om det. sinnsykt feit bil du har!!

å Cosworth motor annbefales,har en med 450hk. sint en jævel :D

ftljk32ogwb1iqnontgc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm cossie? hvis du sier i overkant av 300 hk på hjula og vil bruke 50k, så vil jo en 3.2 være ett bedre alternativ, gi 30 for motor så kan du trimme for 20k og vips har du en skuddsikker motor som har en respons som ingen cosworth turbo motor kan nærme seg:) bare ett forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...