John H Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Dette blir røfft Hvilke hjul har du bestillt da?
sycho Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Fronten minte meg litt om Skyline ;D Fet bil Stå på!
gaasen Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 Ser det bedre på bildet her.. Var ikke så kantete som det så ut på andre bildet.. Tror jeg personlig hadde runda av på innersida av "lyktespoilerne", men det blir jo smaksak.. Syns også at den typen panser hører mer sammen med en nyere grill.. Men det viktigste er jo at du liker det..
-Anders- Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Bare en ting å si om fronten din! Rått!! Akkurat passe sint nok liksom
Widejuggao Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 Dette blir røfft Hvilke hjul har du bestillt da? det blir hemmelig
Frakk2000 Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Synes den "badlooken" blei litt i meste laget, kunne ha runda av kantene inn mot lyset, sånn at kanten ikke "kutter" lyktene, men mer følger den naturlig. Litt e46 aktig.
gaasen Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Synes den "badlooken" blei litt i meste laget, kunne ha runda av kantene inn mot lyset, sånn at kanten ikke "kutter" lyktene, men mer følger den naturlig. Litt e46 aktig. Var litt det jeg syntes også.. Blir jo på en måte e46 panser
Endre87 Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Hvilken motor er det som står i bilen? Tror dette blir veldig bra når du blir ferdig Mvh
John H Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Dette blir røfft Hvilke hjul har du bestillt da? det blir hemmelig Høhø..er vel det..når skal du være ferdig da, slik at vi får se vidunderet i full størrelse?
Widejuggao Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 den er ferdig når den blir ferdig men satser til våren sommeren...
Widejuggao Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 Synes den "badlooken" blei litt i meste laget, kunne ha runda av kantene inn mot lyset, sånn at kanten ikke "kutter" lyktene, men mer følger den naturlig. Litt e46 aktig. er mange måter og gjøre badlooken på, men jeg selv liker det slik den er nå siden planen er og bygge den i en ganske røff tysker stil da er det litt mer kvasse/sinte kanter....er jo badlook på bakluka og
Widejuggao Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 skal se om jeg ikke får tatt noen nye bilder, da bakluka nå er ferdig sparklet og gått over med fyller osv.
Spiritus Sancti Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Flotters.. Men kommer du til å få bilen godkjent a? Ser jo bare halve lyktene jo.. Hehe
Widejuggao Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 hvis det er framme du tenker så dekke faktisk rieger lyktespoilere mer en disse gjør, tror det eller ei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå