aUDUN` Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 Som topic sier, har e36 3 eller 4 ledninger på de eletriske speilene?? ASAP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 min har iallefall 4.. 93' coupe Kan du ikke bare ta av dekslet på innsiden døra, så ser du hvor mange ledere det er på speilet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet November 11, 2006 Forfatter Share Skrevet November 11, 2006 nei, trengte svar fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet November 12, 2006 Forfatter Share Skrevet November 12, 2006 Vist du har 4 er det vell 4 jeg også har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 kjem ann på om du har varme i speila dine det.. ta av dekselet .. tar deg 5 sec.. lås opp døra om bilen din er låst:) (1sec) opne døra (1sec) Ta av deksel (1sec) riv det ut. so ser du om du har 4 eller 3 ledninga.(1sec på det oxo) so siste sekunde ditt kan du ta pusten igjen:) hehe enkelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 4stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet November 12, 2006 Forfatter Share Skrevet November 12, 2006 jeg tror ikke jeg har varme, men 2stk sier 4 ledninger, så da er det vell det.. Boost: det er søndag, jeg vil ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet November 12, 2006 Share Skrevet November 12, 2006 uansett om du har varme eller ikke. så har du fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW e36 318i Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Hei! problemet er at m3 speilene mine har 3 ledninger og bilen har 4 ledninger, spørsmålet er, åssen skal jeg koble de`??? noen som har peil? det gjelder en e36 318i 1991 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå