R.E.H Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 noen som kan forklare meg hvordan en tomgangsregulator skal fungere på en 320i 87 modell? tenkte å bare fare over litt i motorrommet å sjekke litt over.. og rense den.. har den som er 4 uttak på tror jeg.. er en pølse med 3-4 uttak på i sidene...
TBG.E30 Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7284 Er nok mere eller mindre lik på din bil.
R.E.H Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 er nok mindre:Phehe.. nei har sett den der.. derfor jeg begynnte å lure på hvordan det var på min med flere utganger på.. lurte fælt på d der:Phehe..
Jan e34 Skrevet November 11, 2006 Skrevet November 11, 2006 Det er samme virkemåten, bare at e30 har en annen form på tomgangsregulatoren enn e34. Spjeldet skal i hvert fall bevege seg lett.
R.E.H Skrevet November 11, 2006 Forfatter Skrevet November 11, 2006 okei.. må vel bare ta opp å se på den da.. er jo ikke mye skruing:P..hehe..
propan Skrevet November 12, 2006 Skrevet November 12, 2006 Du har den mekaniske regulatoren sant? Det er ikke ledninger til den? Er du heldig så er den justerbar-hvis ikke få tak i ny,den fungerer som en termostat. Så er den gåen så er den gåen dessverre. Motronic kom ikke på 320i før 88,så tror du har mekanisk. To uttak for luft og to uttak for vann?
R.E.H Skrevet November 13, 2006 Forfatter Skrevet November 13, 2006 er ikke siker på om det går noe ledninger til den.. det er jeg ganske sikekr på at det ike gjør egentli.. ny? sånn T formet? hvordan fungerer den siden det går vann igjennom den? skulle ikke skifte men skulle egentli bare utforske litt.. å rense hvis det er noe å rense.. er jævli å starte den om morgenen.. såvitt den går på tongang og.. men bare når den er kald.. hva kan det være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå